pondělí 24. října 2016

CHIA pudink k snídani

Krásný den,

dnes se spolu podíváme na můj oblíbený CHIA pudink, který si občas připravuji k snídani. O všech benefitech těchto úžasných semínek si můžete přečíst spoustu článků na internetu, takže se tu nebudu zbytečně rozepisovat a pojďme se podívat na mojí verzi pudinku.

Beautiful afternoon, 

I am gonna share with you my genuinely favorite breakfast which I have been eating recently a lot. You can read all about the benefits of Chia seeds on the internet because there are many articles about it so therefore I just tell you everything about my lovely version of this pudding. 


............................................
Ingredience: 

Chia semínka 7 - 8 lžíc, mandlové (nebo jiné) mléko 250 - 300ml, sladidlo (javorový sirup, agáve, stévie,med) 1 lžička, banán, skořice, hořká čokoláda.

Ingrediences: 

Chia seeds 7 - 8 coffee spoons, almond milk (or any other) 250 - 300 ml, sweetener (maple syrup, agave syrup, stevia, honey), a banana, cinnamon, dark chocolate

............................................

Postup: 

Do skleničky dáme Chia semínka, která dobře smícháme s mlékem a sladidlem. Skleničku dáme na 15 - 20 minut do ledničky a poté ji vyndáme a semínka opět dobře promícháme, aby nám nezhrudkovala. Po 2 hodinách nebo až ráno přidáme ovoce dle chuti, v mém případě banán, který jsem před tím dala do mikrovlnky a poté jej horký rozmačkala a smíchala se skořicí. Nakonec jsem pudink posypala hořkou čokoládou a musím vám říct, že jsem si neskutečně pochutnala.

Rada nakonec: pokud se vám po zkontrolování pudinku bude zdát příliš vodový, tak do něj přidejte více semínek a naopak pokud je příliš hustý, tak mléko.

Procedure: 

First, put the Chia seeds in your preferable jar or glass and pour in your milk. Add the sweetener and mix well all together. Leave it in the fridge approx. 15 - 20 mins and mix it all again, put it back into the fridge and leave it there overnight. In the morning, you can add your favorite fruit, chocolate, cinnamon or cereals and just enjoy it! 

PS: check your pudding after 2 hours. You may need to add more seeds or milk depending on the density of it. 



Tato verze je s mangem a ořechy a určitě i tuto variantu doporučuji vyzkoušet. 


Nakonec můžete vidět i dva pudinky s jahodami. Mimochodem Vám ještě povím, že semínka nemají vůbec žádnou chuť a vůbec je v puse nebudete cítit. Je to jako kdybyste jedli jogurt nebo mléčnou rýži. 

6 komentářů:

  1. Chia pudink mám moc ráda, ale zatím jsem ho vždy dělala s bílým jogurtem, zítra to vyzkouším s mlékem, díky za tip :) už teď se těším na snídani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jej vyzkoušej! já jej zasejc nezkoušela s jogurtem, tak jsem zvědavá :)

      Vymazat
  2. Chia semínka mám moc ráda a děkuju za recept, koupím mléko a vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mi pak dej vědět,jak ti chutnaly!

      Vymazat
  3. Mňaaaaam, já ho tak milujuuu, a zrovna tu sedím hladová a koukám do počítače a tak moc bych si ho dala... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hhh, škoda, že nejsem v Pardubicích, viď? :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!