úterý 11. října 2016

Dove tělové mléko s bambuckým máslem

Krásné úterní ráno,

zdravím vás ze Španělska, kde máme stále velmi slunečné počasí. Minulý týden jsem se poohlížela po nějakém tělovém mléku, jelikož místní voda moji pokožku poměrně dost vysušuje a protože jsem chtěla vyzkoušet nějaký jiný produkt, než ty které jsem vždy používala. Sáhla jsem tedy po tělovém mléku od Dove, které používá už dlouhou dobu moje mamka, takže jsem si byla tak nějak jistá, že to nebude špatná volba. Jukla jsem na internet a koupit si ho můžete třeba na e-shopu Parfums, který se teď nově přejmenoval na www.notino.cz.


Celý název je tedy Dove Purely Pampering Shea Butter s bambuckým máslem a vanilkou. Pokožku by mělo vyživovat, chránit a hydratovat, což musím potvrdit. Já jej nanáším na celé tělo vždy po každé koupeli a nemůžu si vynachválit hebkost, kterou mléko po nanesení na pokožce těla zanechá. Navíc voní neskutečně krásně, příjemně a nevtíravě. Občas, když se třeba sprchuji ráno, tak na sobě vůni cítím ještě ten večer, ale určitě se té parfemace nemusíte bát, protože je velmi jemná a spíš když si hodně přivoníte například k zápěstí, tak ještě tu sladkost vanilky ucítíte.

¨

Produkt je vhodný pro všechny typy pokožky. Já mám spíše mastnější typ pokožky, ale jak jsem již psala, tak místní voda mi kůži vysušuje více a to i vlasy, takže tu hydrataci a výživu rozhodně potřebuji také. Určitě bych ráda zmínila i balení, které je klasické, jak ho jistě znáte i vy. Otvírání je jednoduché s takovým tím zaklapávacím víčkem a produkt pak jednoduše nanesete na pokožku.


Konzistence mléka je hustější, ale do pokožky těla se vstřebává velmi rychle a mně osobně stačí jedna aplikace. Pokud máte opravdu hodně suchou pokožku, tak byste produkt klidně mohli nanést ve větším množství, ale dle mého názoru mléko hydratuje velice dobře. Já jsem jej tady ve Španělsku sehnala za 4€, což je cca 110 Kč a na stránkách Notino.cz jej vidím za 108 Kč.

Určitě produkt neváhejte vyzkoušet. Já jsem zatím neslyšela žádné špatné ohlasy na tělová mléka od Dove, takže pokud je máte rádi, tak si myslím, že vás koupě tohoto produktu nezklame.

Mějte se krásně a určitě mi dejte vědět, zda máte tato tělová mléka od Dove také rádi. 

7 komentářů:

  1. Telové mlieka od Dove mám veľmi rada. Z klasickej kolekcie som mala obľúbené modré a v letnom období zelené uhorkové. Z novej rady som si zamilovala telové maslo Cashemere Comfort.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě musím vyzkoušet i nějaká další tělová mléka od Dove. :)

      Vymazat
  2. Já jsem si v srpnu nakoupila hned dvě tělová mléka Dove, protože byla akce v Tetě a jsem s nimi moc spokojená.
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  3. I love this product! :)


    www.luciagallegoblog.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!