středa 26. října 2016

FA sport ultimate dry

Krásný den,

my tu máme neskutečně hezké a slunečné počasí a já se zrovna opaluji na balkóně =). Ráno jsem si zaběhala a pak jsem se učila Španělštinu v jednom krásném parku, takže jsem se svým dnešním výkonem naprosto spokojená. Za moment jdu do práce, takže doufám, že mi den rychle uteče a já se mohla těšit na zítřejší opět teplé počasí.

Ráda bych vám zrecenzovala tento antiperspirant Fa Sport Ultimate Dry tuhý antiperspirant, který jsem si koupila v březnu, což znamená, že mi vydržel cca 7 měsíců. Používala jsem jej každý den ráno nebo po sprchování a nikdy jsem s ním neměla žádný velký problém. Občas se mi tedy obtiskl na černé oblečení, ale ne pokaždé. Nevím, jestli to bylo tím, že jsem třeba aplikovala větší množství produktu nebo jestli to bylo kvůli vlhkosti, když jsem si podpaží po sprchování nevysušila dostatečně. Toto jsem bohužel nějak nestihla postřehnout. Nicméně jsem jej z oblečení dokázala vždy odstranit vlhkým hadříkem.

Vůně antiperspirantu je velmi příjemná a jemná, takže pokud nemáte rádi silné parfemované produkty, tak tento vás jistě nezklame. Konzistence je samozřejmě tuhá, ale kůži v podpaží netahá, takže se nemusíte obávat, že si jím nějak tyto partie poškodíte. (Toto zmiňuji, protože jsem četla někde na internetu článek, že pokud si tuhým deodorantem nebo antiperspirantem tato místa silně táhnete do stran a produkt aplikujete nešetrně, tak se vám kůže v podpaží může rychleji povolovat, ale jestli je to pravda, nevím).

Tak jako tak jsem s tímto antiperspirantem spokojená. Já se zápachem z podpaží a s nadměrným pocením nemám problém, ale neříkám, že nějaký antiperspirant nemusím používat. Samozřejmě, že když jdu na nějakou party nebo večírek, tak jej určitě musím použít, protože když tancuji, tak se mi minimálně podpaží začne vždy potit, ale pokud použiji deodorant a antiperspirant, tak se mi to nestává. Navíc mi to zkrátka přijde z hygienických důvodů jako úplná nezbytnost každého člověka, ačkoliv chápu, že někteří je nechtějí používat vzhledem k špatným složkám, které jsou v těchto produktech skoro vždy obsažené. Pokud to ale nevíte, tak také existují deodoranty čistě přírodní, takže si je stačí vygooglit na internetu a budete je moci v klidu používat také.

Koupit jej můžete například na www.Notino.cz, kde si jej objednávám já.






Tento set mám z www.romwe.cz a do tohoto teplého počasí se prostě skvěle hodí. 
A co Vy? také používáte tuhé antiperspiranty či deodoranty? Jaký je Váš oblíbený? 

6 komentářů:

  1. ja skôr používam tie v spreji, týmto som moc neprišla na chuť ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Čo sa týka antiperspirantov, ja som verná značke Dove:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  3. Já radši používám deodorant ve spreji, ale možná až uvidím tento tak si ho koupím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, jukni na něj!hezky voní a je super :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!