sobota 15. října 2016

Fall in Andalusía

Krásný sobotní podvečer,

dnes jsme tu měli opravdu krásný den, takže moje spolubydlící, její přítel a já jsme šli kolem třetí odpoledne na oběd do jedné restaurace v malém městečku, které se nazývá Dos Torres. Já jsem se dala ,,Fajitas", což jsou takové ty tortilly s kuřecím masem a salátem. Oni si dali tady velmi známé krokety, kterou jsou plněné buď masem nebo třeba i špenátem. Pak jsme také ochutnali jejich vynikající rajčatovou polévku ,,Salmorejo", která se jí za studena. S plnými žaludky jsme nakonec obdivovali krásné středověké stavby na místním náměstí.

Beautiful Saturday evening! 

Here in Spain has been a really nice day today so my friend with her boyfriend and I went to a nearby village called Dos Torres where we had a late lunch. I ordered Fajitas with salad and chicken and they had a famous tomatoe soup ,,Salmorejo" and ,,Croquetas" filled with meat and vegetable. We ate very well so at the end we were just absorbing the amazing shiny day and watching some medieval buildings. 





Já jsem se pak byla dopoledne projít a nafotila jsem pár momentek toho městečka, kde bydlím. Je tu opravdu skoro všechno od obchodů s oblečením, supermarkety nebo i elektronika. Jsou tu i různé bary a skoro kdekoliv si můžete pochutnat na místních ,,Tapas".

In the morning, I went for a little walk and took some pictures of the town where I live. You can find almost everything here. There are clothes shops, supermarkets and even electronics store. I cannot forget to mention that there are a lot of bars where you can order any ,,Tapas" you like. 





Učení na této škole je pro mě opravdu velkou zkušeností vzhledem k tomu, že mám na starosti všechny studenty od nejnižších ročníků základní školy až po středoškoláky. Někdy je to pro mě opravdu těžké, protože někteří studenti jsou opravdu hodně neukáznění a já nemám dost silné hlasivky na to, abych je přeřvala a už jsem tu několikrát přestala úplně mluvit. Na druhou stranu, jak můžete vidět ten obrázek mi dala jedna malá holčička a já jsem za něj strašně ráda, protože mi udělala velikou radost a doufám, že jednou budu mít taky tak hodné díťátko =).

Teaching here is a very big experience for me. I have never taught so many students of different ages. Sometimes I have to face difficult situations when some children don't behave them selves and I am not able to calm them down. I have also lost my voice many times because I speak every day 6 hours without stop. On the other side, as you can see one of the picture was given to me by one of my students and it made me really happy. I also meet them on the streets and they hug me and kiss me on my cheeks and I feel always so pleased. I hope soon I can have a child like her =).



A nakonec krátký pozdrav z dnešního rána. :) Mějte se hezky a určitě mi povězte, jak se máte Vy!

And finally, Hello from this morning! I hope you are fine and don't forget to leave me any comment bellow. 




13 komentářů:

  1. Jéé, tak to jsi dneska měla krásný a pohodový den! :) Držím palce, aby jsi do budoucna potkávala více a více těch ukázněných žáků :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkný článek, je super, že si tam užíváš:) a zažila jsi skvělý den, ty tortile bych neodolala:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Jejky, tam je tak krásně :) Všechny ty palmy, sluníčko. Och♥
    A úplně si mě navnadila na tortilu. Je to jedno z mých nejoblíbenějších jídel.
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, tak to je pecka, to ti úplně závidím! Aaach a to teplooo!! Já za necelé tři měsíce taky balím kufry a mizím pryč a při pohled na tvoje fotky už se modlím, ať to co nejdřív utečee :). Jinak ten obrázek je úplně roztomilej! A přeju ti hodně sil, děti jsou občas fakt neskutečný čísla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Domčo! jo jo, to je pravda! snad to zvládnu :)

      Vymazat
  5. Závidím! To byl určitě skvělý den! Přeji spoustu takových dalších :) Docela obdivuji tvé nervy, já bych to učení se studenty nedala.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl :). Díky moc! taky se obdivuju :D. Jsem hodně klidná osůbka, takže mě jen tak nic nebo někdo nevytočí, ale je pravda, že učitelkou do budoucna být nechci. :D

      Vymazat
  6. jé, krásnej obrázek :) jak vidím fotky, hned bych někam jela :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty uličky mezi domy, krása. A fajitas mám taky ráda a v mexické restauraci si v podstatě dávám je nebo quesadillu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!