sobota 22. října 2016

Fall needs

Krásné sobotní odpoledne,

tady ve Španělsku nám dneska překvapivě prší a máme tu chladnější zamračený den. Já jsem tedy dnes v teplíčku doma a snažím se být alespoň trošku aktivní, takže kromě praní, žehlení a dívání e na Arrow, jsem dnes také nafotila pár fotek dvou produktů, které momentálně nejvíce používám. Tak se na ně pojďme spolu podívat.

Beautiful saturday afternoon, 

we are having quite a rainy and grey day today so I am staying at my warm flat and trying to be at least a little bit active. Therefore I have been doing some laundry, watching the final season of the Arrow and taking some pics for my blog. I have been using two products a lot recently and I am gonna review them for you today. Enjoy! 





tento make-up patří mezi ty nejvíce krycí a protože má tuto skvělou vlastnost, tak já jej používám hlavně jako korektor na zakrytí nedostatků pleti, jako jsou třeba jizvy po akné nebo i samotné pupínky. Můžu vás ujistit, že tímto produktem jisto jistě zamaskujete i začervenalá místa či žilky. Já ho na celý obličej neaplikuji, protože mi přijde až moc krycí a já chci vždycky vypadat co nejvíce přirozeně. Obecně si ani velmi krycí make-upy nekupuji, protože když se pak člověk odlíčí, tak ho jeho nejbližší v některých případech ani nepoznají a mně to přijde značně nepohodlné vzhledem k tomu, že často cestuji a v některých situacích prostě make-up nosit nemůžu, jelikož by mi absolutně ucpal všechny póry. Namysli mám třeba dlouhé cestování letadlem, různé procházky v přírodě atd. V těchto případech nerada nosím make-up, ale právě alespoň po nějakém tom korektoru vždycky sáhnu, protože nemám dokonalou pleť. 

Tento produkt si můžete objednat třeba na www.Notino.cz nebo ho mají i v drogériích, ale tuším, že ne všechny odstíny. Ten můj má číslo 212 a mojí barvě pleti naprosto sedí v zimních měsících. Je to docela dost světlá barva s růžovým podtónem, ale není to ta nejsvětlejší. Produkt má celkem tuhou konzistenci, ale dobře se roztírá do ztracena. Dejte si pozor při prvním nanášení! Opravdu si jen trochu naťupkejte na hřbet ruky a štětcem nebo beauty blenderem vše hezky rozetřete do ztracena. Pokud nanesete příliš mnoho produktu, tak uvidíte sami, že budete nuceni použít odličovat, což se stalo jak mně, tak i mým kamarádkám. Cena se pohybuje něco málo okolo 250 Kč, ale investice se určitě vyplatí, protože já make-up vlastním už pěkně dlouhou dobu a pořád je tam víc jak půlka. Pravda ale je, že jej nepoužívám každý den, takže uvidíte sami. 


A tím druhým oblíbencem je lak od Miss Sporty, který jsem si koupila ještě před odjezdem do Španělska. Je to Gel Shine lak v odstínu 6145, což je hodně temná hnědá barva. Jsou potřeba dvě až tři vrstvy, protože lak při prvním nanesení spíše pruhuje a moc nekryje. Výdrž je opět jak vždy uvádím individuální. Mně osobně laky na nehtech vydrží opravdu dlouho, protože je často už jen při malém odštípnutí přetírám novou vrstvou stejného laku nebo také průhledným zpevňujícím lakem od Essence. Štěteček je široký a dobře se s ním produkt aplikuje. Určitě si dejte pozor při nanášení laku, abyste nepřetáhly, protože u těchto tmavších laků je vidět i malý nedostatek. Já si sama musím koupit odlakovač v tužce, abych si nehtíky mohla ještě vylepšit. 

Osobně si myslím, že tyhle tmavé barvičky jsou teď na podzim naprosto nepostradatelné a já je na nehtech v tomto období nosím úplně nejraději. 





2 komentáře:

  1. Sluší Ti to Jani :) lak na nehty se mi líbí, ale já jak jsem bílá jak stěna, myslím, že by mi neslušel :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Veru!!! jj, to jsi mi říkala, že se ti tyhle tmavý nehoděj k barvě kůže. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!