pátek 14. října 2016

Fall wishlist

Krásné páteční odpoledne,

ještě není pozdě na můj podzimní wishlist, protože tady ve Španělsku teprve teď začínáme nosit teplejší mikiny a občas i bundu a protože já jsem absolutní ,,lover" podzimní módy, tak vám prostě musím ukázat, co bych si chtěla co nejdříve určitě koupit.

Vždycky, když se pídím po nějaké inspiraci, tak většinou projíždím buď pinterest nebo různé e-shopy. Mám své oblíbené značky a také styl oblékání, jenž je ležérní a neformální. Také se ráda ověšuji různými druhy bižuterie a doplňků, které vždy doladí můj finální look.

Na podzim nosím ráda různé typy kabátků, roláků a určitě nesmí chybět kožená bunda. V mém šatníku teď momentálně nemám vůbec žádnou menší kabelku, jednu jsem objevila a to v bordeaux barvě na Pinterestu a měla by být kabelka z Ebay. Nosit bych ji mohla k jakémukoli ležérnímu outfitu. Kabátky jsem objevila na stránkách www.esprit.cz a moc se mi líbí jejich střih a barva. Na jejich novou kolekci se musíte juknout.

Určitě nesmí chybět teplá šála a tato je z New Yorkeru a nějaké pěkné botičky. Samozřejmě mám zálusk na nějaké dražší hodiny, které mi dlouho vydrží, takže doufám, že si tu za svoji první výplatu koupím opravdu nějaké moc hezké.

Zdroj: www.esprit.eu, www.pinterest.com

A co vy a podzimní outfity? také nosíte rádi kabáty a svetry? 

10 komentářů:

  1. Já mám moc ráda huňaté pletené svetry :)
    Beauty by K. - na mém FB najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to ze srdce nesnášííím :D .... miluju snííh a pak léto :)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Podzimní boty jsou i na mém wishlistu Jani :) a co se týče bund, tak jsem ulovila tu parku v sekáči a ještě čekám na jednu bundu z Ali, tak doufám, že mi bude hezky sedět. No a 2 bundy mám z minulého roku, tak pak už asi utrácet nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super wishlist! Já bych potřebovala kozačky!

    OdpovědětVymazat
  5. Já osobně mám nejraději podzimní a zimní dny jen za oknem :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  6. svetry a kabáty miluji, bohužel si v nich přijdu jak medvěd :-D a Espirit je dobrá stránka, jen ty ceny... :(

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!