středa 12. října 2016

FOOD

Krásný středeční večer, 

dnešní článek je věnovaný JÍDLU. Už dlouhou dobu se snažím stravovat zdravě a to hlavně kvůli problémům s pletí. Často sleduji jednu australskou youtuberku Sarah, která se potýká se stejnými problémy a od té doby co se začala stravovat jinak, se jí pleť značně zlepšila. Proto jsem nakoupila spoustu zeleniny a tzv. ,,SUPERFOODS" potravin, abych s touto speciální dietou mohla také začít. 


Spočívá to hlavně v tom, že omezíte hodně jednoduché cukry a celkově sacharidy, které právě akné nejvíce způsobují. Pak také nahradíte mléčné výrobky těmi bez laktózy, sojovými nebo dalšími jinými variantami, které jsou na trhu. Gluten je taky velkým nepřítelem, ale vše se dá bez problémů nahradit něčím jiným. 

Konzumovat by se mělo nejvíce zeleniny, ovoce, ryby, libové maso, kozí jogurt či sýr, mandlové a kokosové mléko, oříšky atd. Je toho teď na trhu opravdu hodně, takže hlady neumřete. Já vám v dnešním článku přestavím některé z mých jídel, které jsou na přípravu opravdu jednoduché. 

Hlavně byste ale měli poslouchat své vlastní tělo. Pokud vám po něčem není dobře nebo vás některé jídlo nadýmá, tak byste měli přemýšlet nad tím, jestli třeba nemáte nějakou alergii. Mně třeba vůbec nevadí rýže, ale naopak těžko trávím pšeničné chleby, takže se je snažím nahrazovat jinými variantami. 

1. Treska, různé druhy salátu, sezamová semínka, olivový olej, avokádo, rajče. 
    Cod or Bacalao, lettuce, sesame seeds, olive oil, avocado, tomato.

2. Rýže, mražená zelenina, tomatová omáčka bez glutenu, himalájská sůl, pepř. 
    Rice, vegetable mix, tomato sauce without gluten, himalayan salt, pepper.

3. Rozmačkané avokádo s olivovým olejem, pepřem a himalájskou solí, rýže, rajče, treska. 
    Mashed avocado with olive oil, pepper, himalayan salt, rice, tomato, cod or bacalao. 

Všechna jídla si musíte ochutit tak, aby vám samozřejmě chutnala. Já třeba neskutečně zbožňuji tu avokádovou omáčku smíchanou s rýží. 

You can add any herbs you like in your dishes. I really love the avocado sauce which I mix with anything. 


V Lidlu jsem si koupila sojový jogurt s lesním ovocem a opravdu moc mi chutnal, ale má v sobě docela dost cukru, takže se pokusím najít nějakou jinou variantu tohoto jogurtu.

Moje svačinky jsou velmi jednoduché. Směs oříšků nebo sušené neslazené ovoce. 

Musím se vám pochlubit s mojí novou konvičkou na čaj s víčkem na vymačkávání citronu. Je naprosto roztomilá a praktická ♥.


8 komentářů:

  1. Mne chutí v podstate všetko, no snažím sa stravovať vyvážene. Tvoje jedlá vyzerajú lákavo. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně taky chutná skoro vše, ale spíš toho hodně bohužel nemůžu. :(

      Vymazat
  2. Články tohohle typu mě baví a s pletí mám taky tak trochu problémy i když dříve to bývalo mnohem horší... Bylo by zajímavé, kdyby jsi pak po čase napsala, jak to na tebe funguje a jestli jsi zaznamenala nějaké změny :)
    navíc takové potraviny mi vyhovují a mám je ráda, také ráda zkouším pořád něco nového :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, protože článků tohoto typu bude více :). Určitě nějaký ,,update" udělám. :)

      Vymazat
  3. Ta konvička je krásná ♥ přeju, aby se Ti pleť jen lepšila

    OdpovědětVymazat
  4. Mňamy, ešte som neobedovala a teraz mi vyskočili slinky :D. Tiež sa kvôli pleti snažím obmedzovať nejaké potraviny, ale niekedy sa to fakt nedá a som fakt veľký jedlík. Tebe držím palce! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahha :) pravda pravda:( ale mně i ty zdravé chutnají, takže je to ok, jen jsou drahé

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!