čtvrtek 20. října 2016

Free weekend ..travelling

Krásný den,

doufám, že se máte dobře a že vás počasí v Česku nijak nezatěžuje. My tu máme celkem teplé počasí a i k večeru, když jdu ze školy kolem desáté, tak je pořád relativně dobrá venkovní teplota. Já mám konečně volný víkend od pátku až do pondělního dopoledne, takže doufám, že si odpočinu anebo bych se ráda podívala do nějakého jiného města. Láká mě buď Cordoba nebo Badajoz. Zrovna si prohlížím nějaké volné ubytování na www.booking.com a všechno se pohybuje kolem 80€ za 2 noci. Také jsem si našla pár cest na BlaBlacar a jízda do Cordoby by mě stála 4€ a do Badajoz o trošku víc, protože je to dál. Ještě tedy uvidím, jestli se mi to vyplatí a už se na své další cestování těším, ačkoliv budu tentokrát sama, ale i tak si cestování jisto jistě užiju.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Good evening, 

What's up guys? I hope you are doing well. The weather here is relatively fine. I can still wear just a light jumper and I am warm. This weekend is quite good for me because I am gonna have 3 free days beginning tomorrow till monday morning so therefore I wanna travel a little bit either to Cordoba or Badajoz. I have been looking for some cheap hotels or accomodations on www.booking.com and I am gonna travel with BlaBlacar. But If i cannot find anything I will have to stay at home alone which is a bit annoying but anyway. I love travelling and discovering new places so I hope I can manage something this evening. I will travel alone and I would obviously prefered a company but at the moment I don't know many people here so it is a bit difficult. I could also look for on Couchsurfing but it is too late now. 


Mají tu opravdu super garáže pod byty, kde bydlí. Jsou vyzdobené a některé mají dokonce i televizi, aby přeci nepropásli jejich oblíbené fotbalové zápasy. 

They have really awesome garages here placed under their flats. They even have a TV therefore they cannot miss their favorite football matches. 



A nakonec já a můj dnešní outfit a nehtíky v letním stylu. :)

And finally me and my outfit of today with summer looking nails. 


Povězte mi, jaké je u nás počasí a jaké oblečení teď nejraději nosíte! 

8 komentářů:

  1. Najradšej nosím svetre, pretože je u nás zima a sychravo. A lak na nechty má krásnu farbičku. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já rosím taky moc ráda svetříky :) a díky!

      Vymazat
  2. Wow přidávám blog do sledovaných;) u nás prší a je zima takže bundu, velkou šálu a hlavně gumáky, to je teď povinná výbava;)

    Ráda bych tě pozvala s sobě na giveaway ;)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. ten lak je veľmi pekná, krásna farby ♥ inak super článok ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Fakt ráda nosím růžový nehty, růžový laky jsou moje nejoblíbenější a tento teda je ♥
    Moc hezkej náhrdelník :)
    Dneska bylo u nás nádherně a jeli jsme s našima na výlov rybníka a tam byla tak krásná příroda, no úplně parádní podzim. Ale jinak mi právě přijde počasí docela pošmourný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, žed se ti líbí! naši byli zrovna dneska taky na výlovu :) a počasí jsme tu dnes měli docela zamračený, takže není co závidět :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!