neděle 9. října 2016

Jaén - Arabské lázně, jídlo

Krásný nedělní večer, 

před chvilkou jsem se vrátila z Jaénu, kde jsem byla i minulý víkend. Zařizovali jsme tu nějaké dokumenty a dostalo se i na nakupování. Bohužel jsem si nestihla nic koupit a taky se mi teď nechce moc utrácet, když musím platit nájemné a jídlo, takže počkám až do první výplaty. Nicméně tu naštěstí mají známé módní a kosmetické značky, takže se těším, až si budu moci koupit něco hezkého na sebe. Posílám vám odtud k nám do Česka trošku sluníčka a doufám, že se vám fotky budou líbit. 

Katedrála Jaén


Toto je známá španělská sladkost ,,Churros con chocolate" je to něco jako kobliha plněná Nutellou. Buď je tedy bez čokolády a nebo takhle s Nutellou. Já už je znám z Baskitska, ale chtěla jsem nějaký znovu ochutnat a řeknu vám, že jsem si kousla asi jen 2x a už jsem byla přeslazená. Přišlo mi taky, že to bylo hodně nasáklé olejem, takže jsem to pak ani nechtěla jíst. Občas mi to ale opravdu chutná a tady si je dávají k snídani s horkou čokoládou. Tenhle jeden mě stál 2€ = 60 Kč. 



V sobotu jsme zkoušeli zeleninovou tortillu a docela se nám povedla. Měla to být tedy původně pizza do té doby než jsme zjistili, že nám nefunguje trouba :D. Těsto je udělané z cukety, takže jsme do něj přidali vajíčka a další zeleninu a vznikla z toho celkem zdravá varianta tortilly. 


Také jsme navštívili Arabské lázně, které jsou uvnitř velmi zajímavé. Asi to není nic speciálního, co byste museli vidět, ale vstup je zdarma a přinejmenším si můžete vyfotit krásný výhled na celé město. 

Arabské lázně



4 komentáře:

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!