pondělí 17. října 2016

Šaty z Romwe

Krásné pondělní odpoledne, 

nedávno jsem si koupila pár věcí z e-shopu www.romwe.com. Koukala jsem totiž na nějaké ,,hauly" na youtube a dle nich jsem si víceméně objednala většinu věcí. Tyhle šaty mě zaujaly hned na první pohled a jsem moc ráda, že mi sedí a že vypadají stejně, jako na obrázku. Materiál je velmi dobrý a takový trošku teplejší, takže šaty nosím i teď na podzim. Na bocích jsou dvě kapsy, což je pohodlné a bílá kočka je prostě to nejoriginálnější na těchto šatech. Balíček přišel asi za týden po objednání a dobře zabalený, takže ani tady žádné negativum neshledávám. 

Ačkoliv jsem četla hodně špatných recenzí na materiál některých kousků oblečení, tak já jsem zatím tedy velmi spokojená. Doufám, že se Vám mé šaty také líbí a určitě mi dejte vědět, jestli s tímto e-shopem máte nějakou zkušenost. 






14 komentářů:

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!