čtvrtek 6. října 2016

Španělsko, práce a životní styl - Spain, job and lifestyle

Hezký čtvrteční večer,

právě jsem se vrátila z práce a protože mě místní odlišná denní rutina po celém tom týdnu odrovnala, tak právě ležím s horečkou v posteli. Do práce chodím kolem 15:45 a domů se vracím až po desáté hodině. Nejdříve učím úplně malé děti a večer už dospělé studenty. Paradoxně mi nejvíce dávají zabrat právě ty škvrňata, které člověk musí vždycky něčím zabavit a to něco je ale opravdu musí zaměstnat. Pak jsem ale ráda, když jdu po chodbě a ta malá zlobítka mě objímají a dávají mi pusy. Každé druhé pátky a středy pak učím od rána do večera, což mě neuvěřitelně unavuje, protože mám vlastně čas jen na oběd a znovu běžím zpátky do práce. Budova školy je klášter a jsou v něm i jeptišky, takže s těmito osůbkami zažívám svou první zkušenost a jsem ráda, že mám tu šanci poznat i náboženskou školu. Prostředí je velmi pěkné a učení tak probíhá poměrně v klidu, pokud tedy někteří žáci neprokecají celou hodinu. Jestli chcete vidět více fotek z mých cest, tak určitě nezapomeňte sledovat mojí Facebookovou stránku, kde určitě sdílím více fotek.

Good evening guys, 

I have just arrived back home from my work and went to bed with quite a high temperature because the Spanish daily routine has had a bad impact on me. I am not used to eat so late so then when I come back home from my work, I just don't eat and it makes me tired even more. However, I feel fairly good at the school where I work. It is a monastery with nuns so the school is religious. I usually work from 16:00 to 22:00 and every second Friday and Wednesday the whole day. It is quite hard for me because I don´t know anyone here and sometimes I really feel alone but on the other side I like teaching the little children or the older students because then they hug me or give me a kiss on my cheek when I meet them in the corridors and I feel better for a while. Let´s think positevely and I hope I can find some friends soon. If you want to see more photos from my trips, follow me on my Facebook site where I am gonna share more pics. 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Klášter - The monastery 


Po týdnu hledání jsem si konečně našla byt asi 5 minut od té školy, takže jsem moc ráda, protože je uvnitř moc útulný a prostorný. Tohle je zrovna moje roztomilá ložnice s velkým šatníkem, který je pro mě jako dělaný. Za nájem platím 300€ měsíčně plus energie a byt má dvě ložnice, kuchyň, 2 koupelny, salón s balkónem, chodbu, pracovnu a sušárnu.

After a week of looking for a flat for me, I have found quite a cute one close to the school. This is a photo of my cute bedroom with a big closet which is just suitable for me. I pay 300€ per month plus the energy. There are two bedrooms, a kitchen, a living room with balcony, a corridor, utility room, two bathrooms and one office. 




A na poslední fotce můžete vidět můj zdravý oběd a to Paella alá Jani, což je rýže s rajčatovou omáčkou a zeleninou. Jako dezertík jsem měla jablíčko a hořkou čokoládu s Eco obilnou kávou. 

In the last photo is my healthy lunch which was Paella de Jani. It is rice with tomatoe sauce and vegetables. Apple and dark chocolate was not missing and I had also my favorite cereal coffee.

6 komentářů:

  1. Ten obed, ryža s paradajkovou omáčkou a zeleninou vyzerá fakt dobre! :) Každopádne, gratulujem k nájdeniu bytu a prajem veľa energie pre malé deti. :) Teším sa na ďalšie články zo Španielska, keďže táto krajina ma pomerne dosť priťahuje - kultúrou, počasím i jazykom. ♥
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! doufám, že se ti mé články budou líbit :)

      Vymazat
  2. :) no zabrat davaju stale najme deti pri uceni, s dospelymi je to omnoho lepsie, co inak ucis? Ja mam tiez rezim az od obeda do vecera a je to take ine, niekedy mierne vycerpavajuce, ale aspon moze clovek viac pospat :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Angličtinu :) to je pravda :) už si zvykám :)

      Vymazat
  3. Jani, tak ať brzo horečka přejde, posílám spoustu zdraví :). To je super, že jsi našla byt takhle kousek od školy. Věřím, že vyčerpávající to určitě je, já jsem teď ze školy taky docela hotová :D. Tak držím pěsti, ať se Ti tam hezky daří a měj se krásně :*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!