pátek 4. listopadu 2016

Brown Mascara

Krásné páteční odpoledne, 

konečně mi skončil můj pracovní týden a já se teď v klidu mohu soustředit na svůj volný víkend, který ráda trávím psaním článků na blog, cestováním, anebo studováním cizích jazyků. Občas si i odpočinu, ale dnes se dívám na jeden fotbalový zápas tady ve Španělsku, takže doufám, že si svůj večer na pohovce hezky užiji. 

Hey guys, 

what's up there? My work week has just finished and I can be finally concentrated on my free weekend which I like to spend by writing some articles on my blog, travelling or studying languages. I sometimes take time to relax as well and for today I have chosen to watch a football match on the sofa. Yeah, don't be surprise, I love watching sport programmes!

...............................................

Dnes bych se s vámi chtěla podělit o zkušenost s řasenkou Maxi Volumen Deliplus Color , která se prodává tady ve Španělsku v obchodě Mercadona, což je obyčejný supermarket, kde mají svoji vlastní značku kosmetiky. Nutně jsem potřebovala nějakou řasenku na obočí, protože já si jej barvím jedině již vyschlými řasenkami. Líbí se mi, že mají nálepky na víčkách, takže víte, že před vámi víčko nebylo otevřené a produkt by tak neměl být vyschlý. Já jsem pro tentokrát sáhla po hnědě řasence na obočí, která má hodně malý kartáček, kterým můžete hezky vytvarovat i obočí a vytváří neskutečně přirozený look. Já si totiž normálně řasy vůbec nebarvím, jelikož jsou samy o sobě od přírody dlouhé a černé a navíc mi řasenka na očích prostě vadí, ale občas jiný look prospěje celkové vizáži. 

................................................

I would like to share my experience with a mascara called Maxi Volumen Deliplus Color, which I bought here in Spain in a supermarket Mercadona. It is their own cosmetics brand and I needed some new one for my eyebrows. I don't usually use mascaras because I like my eyelashes like they are naturally but I quite like to volumize my eyebrows to give a deeper look to my face. Obviously, I do not overuse it therefore time to time I just wanna look like a cute doll with long eyelashes. 

Použití:

Prvně nanesu dvě vrstvy produktu na řasy a zbytek, který zůstane na kartáčku použiji na obočí a nejenže jej mám opticky hustší, ale drží i tvar. Musím říct, že jsem měla řasy krásně natočené po celý den a také zůstaly na svém místě. Navíc se řasenka vůbec nerozmazávala, takže jsem s produktem naprosto spokojená. 

Cena produktu se pohybuje něco málo přes 3€. 

...........................................................

Usage: 

Firstly, I apply 2 layers on my lashes and the rest on my eyebrows. Like that I avoid having my eyebrows too dark. I have to admit that I had my eyelashes curled and nice all day long and it stayed on its place as well. I am completely satisfied with this product and moreover it costs only 3€. 














10 komentářů:

  1. Na obočí používám ráda gel od Essence a na řasy jsem hnědou nikdy nezkoušela :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat
  2. Jani moc Ti to sluší :) já si teď na obočí oblíbila set od Makeup Revolution, kde mám stíny a vosk a líbí se mi tak obočí hodně

    OdpovědětVymazat
  3. Fajn produkt, ja na obočie používam gél od Essence,ten je super.:)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ti to sluší, máš strašně dlouhé řasy. Já i když si je namaluju, tak je mam furt kratší než ty :-D
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! jo, to mám a jsem za ně moc ráda, ale i krátké řasy mohou být hezké :)

      Vymazat
  5. máš veľmi pekné mihalnice, také dlhé! závidím ♥ :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!