úterý 8. listopadu 2016

Cvičební plán

Krásné úterní odpoledne,

můj týdenní cvičební plán je na světe. Řekla jsem si, že si dám trošku více do těla i tady ve Španělsku, jelikož co jsem přijela, tak nic moc pro své tělo nedělám. Samozřejmě, že jídelníček dodržuji, ačkoliv jsem si dnes po dlouhé době koupila Kinder Bueno! (hříšnice =) ).

Třikrát týdně tedy chodím běhat a to alespoň 30 - 45 minut a při běhání také dělám vysoká kolena, zakopávání a výkopy do stran. Poté ještě doma posiluji a protahuji svaly těch zbylých 15 minut. Rozhodla jsem se, že v pátek budu chodit do posilovny, takže tento týden půjdu poprvé a jsem zvědavá, jak to tam bude vypadat a jestli se donutím cvičit na nějakých strojích. Mají tam také Zumbu a Pilates, ale jelikož kurzy začaly už v září, tak se mi tam již nechce zapisovat.

Já jsem se svoji postavou velice spokojená. Na svoji malou výšku mám dobrou váhu a ve svém těle se cítím velmi dobře, ale chci mít stále zpevněné tělo a také každé cvičení mi dodává ještě více pozitivní energie, je to dobré pro moje zdraví a navíc můžu nasávat čerstvý vzduch a užívat si sluníčka, pokud na nás občas vykoukne.

Doufám, že se vám můj krátký článek o mém cvičebním plánu líbil a pokud byste měl někdo zájem o 30-ti denní ,,běhací" challenge, kdy bychom si společně zaznamenávali, jestli jsme tedy vůbec na to běhání vyrazili a na jak dlouho a kolik kilometrů.

PS: Jukněte na fotku, jakou tu mám krásnou cestičku na běhání a řekněte mi, jak sportujete právě Vy!



12 komentářů:

  1. Chodím Jani do posilovny a to mě hrozně moc baví a taky se cítím potom skvěle, hlavně vidím velký změny :) to je super, že taky sportuješ, protože myslím, že pohyb skvěle prospívá našemu tělu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJJ, to určitě :). Já sportuji pořád, jen tady mám omezený možnosti, takže se snažím najít nějaké jiné alternativy sportu.

      Vymazat
  2. Já se snažím hodně hýbat, nordic walking, plavání, jóga. Pak dlouhé procházky s Lunou. Myslím, že je to důležité.

    A cestičku máš Jani překrásnou!

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluji plavání, běhání to mě vždy dokáže odreagovat ale občas je pro mě dost těžké se k tomu dokopat. Já většinou chodím běhat také zhruba hodinu. Běhám venku v přírodě, tak alespoň dýchám čerstvý vzduch. DO posilovny bych ráda někdy zašla ale pravidelně nejspíš ne, protože bych musela dojíždět a to se mi nevyplatí. Jinak koukám že ve Španělsku se ti líbí :-) , to je dobře. Také se tam opět chystám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plavání mám taky ráda! Tj, hodinku bych asi nevydržela. Procházet se možná :). Tak se třeba uvidíme! :)

      Vymazat
  4. Já jsem běhat nezačala, vždy když chvíli běžím, dělá se mi zle. Chci to nějak zlomit a začít s běháním, snad se mi to podaří :)

    BLOG: Kosmetická taštička

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý plán, hlavne nech ti drží :) Mne sa nikdy nič nechce :D

    OdpovědětVymazat
  6. To je super, skvělý plán, držím palce ať vydrží co nejdéle, protože vím, že to neni lehké!

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!