neděle 13. listopadu 2016

Maybelline - Vivid Matte Liquid

Krásné sobotní odpoledne,

pojďme se spolu podívat na tuhle krásnou tekutou rtěnku od Maybelline New York Vivid Matte Liquid v odstínu Berry Blossom , kterou jsem si koupila tady ve Španělsku. Včera jsem ji testovala během dne, takže vám dnes mohu povědět, jaké vlastnosti můžete od této krásky očekávat.

Hned jak jsem ji viděla v místní drogérii IF, tak jsem věděla, že ji musím mít. Je to takový temně vínový (bordó) odstín, jako kdybyste jedli nějaké ostružiny i takový matný finish vám tento produkt na rtech zanechá. Je zastřený, takže se nemusíte bát, že by na vás vypadal nějak křiklavě. Samozřejmě bude vidět, je to tmavá a výrazná barva, ale já mám i takové, které jsou hodně lesklé a výrazné a opravdu bijí do očí. Tento odstín je spíše decentnější a tmavší a bude to zřejmě tím, že je matný.

Aplikace je poměrně jednoduchá, protože produkt má klasickou tyčinku s pěnovým koncem. Je potřeba nanést dvě vrstvy, protože ta první je taková průhledná. Přišlo mi, že produkt na rtech nezasychal a netvořily se tak takové ty hrudky jako když mi zaschne nějaká super matná rtěnka a pak se drolí a nejde dolů. Tahle se dokonce i obtiskávala ze začátku na skleničky.

Výdrž je celkem obstojná. Po celém dni nošení, kdy jsem tu v různých barech ochutnávala různé ,,Tapas" a měla jsem několik skleniček, jsem ještě večer rtěnku na rtech měla. Vypadala jako bych si ji jen lehce na rty naťupkala prstem.

Balení mi přijde celkem pěkné, ale co se mi tu líbí je, že je mají zajištěné nálepkami, takže víte, že produkt před vámi nikdo neotevřel, což se mi u nás v Česku stalo několikrát a pak si domů odnášejte skoro vyschlé a navíc použité věci.

Určitě jsem ji mohla nanést znovu, ale mně se líbí i takhle méně výrazná. Cena je trošičku vyšší. Já platila 8€ a na našem českém e-shopu www.Notino.cz ji seženete za 259 Kč.





Mimochodem jsem si tu koupila nové šaty ve stejném bordó odstínu s vykrojenými rameny a také ten řetízek z butiku Shana. Příště se můžete těšit na další recenze produktů, které můžete vidět na fotkách. Je to gel na obočí od Maybelline a minipaletka ve stylu produktů The Balm.








19 komentářů:

  1. No Jani, moc Ti to sluší! Rtěnka je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná barvička rtěnky. A ty šaty a náhrdelník - vypadáš fantasticky Jani, to se za Tebou každý musí jen otáčet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! nevím nevím, ale snad jo :D ahaha

      Vymazat
  3. tento odtieň je veľmi pekný :) ja mám ten červený a naozaj je tá výdrž celkom slušná :) presne ako vravíš, že stále je vidno aj po čase jemnú vrstvu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! přesně tak :) jsem ráda, že se shodneme.

      Vymazat
  4. tiene sú pekné, ja som ich skúšala na ruke a po 15tich minútach vôbec nezaschli a na jeden raz som ich utrela servítkou, tak som sa rozhodla ich radšej nekúpiť. Ale jasné, že každému sadne niečo iné :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, je pravda, že rtěnka moc nezasychá. Na rtech ale vždycky zůstávají zbytky barvičky.

      Vymazat
  5. Super článek. Zvu tě na můj blog, kde probíhá soutěž o voucher v hodnotě 700Kč na nákup na Notino.cz :)
    http://svetpodleklary11.blogspot.cz/2016/11/soutez-o-voucher-v-hodnote-700kc.html

    OdpovědětVymazat
  6. Barvička na rty je krásná, sluší ti :-) ale co mne zaujalo ještě více, je paletka stínů The Balm, ta je přesně podle mého gusta :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! není to the balm, ale je super :)

      Vymazat
    2. Fakt? A co je to za značku? Je hodně Balmu podobná a opravdu mne zaujala :-)

      Vymazat
    3. Je to značka té místní IF drogérie, takže se vyrábí asi jenom tady, ale nejsem si tím jistá. Až tam půjdu, tak se jich zeptám. :)

      Vymazat
  7. Já osobně moc nejsem na výrazné rtěnky, ale když už tak volím spíše odstíny do hněda a nebo prostě ty zemitější;) ale tobě to vážně sluší :)

    Ráda bych tě pozvala na GIVEAWAY, která končí už v neděli 20. listopadu! :)

    www.double-claire.blogspot.cz | GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! mně zase nesluší ty do hněda :D

      Vymazat
  8. Na lesk som pozerala, avšak nevedela som,aký bude. Vďaka za recenziu. :)

    Pozývam teba a tvoje čitateľky do súťaže na mojom blogu:
    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Moc ti to sluší:-) Ten odstín rtěnky je nádherný a moc se mi líbí.
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!