sobota 5. listopadu 2016

Nivea Anti-perspiranty

Krásnou sobotu přeji!

doufám, že jste se dobře vyspali a že si dnešní den užíváte. Chtěla bych vám poděkovat za milé komentáře ohledně mých řas v předešlém článku a dnes se spolu podíváme na mé dva nové antiperspiranty od značky Nivea. Koupila jsem si rovnou dva, protože byly zrovna v akci a moc hezky voní, takže nebylo co řešit. Vybrala jsem si Nivea Anti-perspirant Invisible For Black and White Original a Nivea Anti-perspirant Dry Comfort Plus  48 hodinová ochrana. Ten první si můžete koupit na e-shopu www.notino.cz nebo i jistě v nějaké drogérii. Ten druhý jsem na stránkách e-shopu neviděla, takže nevím, jestli se v u nás tato varianta prodává. Nicméně jsem si je velmi oblíbila a používám je každý den a úplně lituji, že jsem v minulosti žádný roll-on od značky Nivea nevyzkoušela, protože mi asi dosud vyhovují nejvíce, ačkoliv mám ještě jeden velmi oblíbený od Fa.

Vlastnosti: 

Můžu za sebe říci, že se po nanesení antiperspirantů cítím dobře opečovávaná. Někdy mám totiž oblast v podpaží podrážděnou a ani jeden z nich mi po nanesení nezpůsobí začervenání pokožky, což některé produkty ve velké míře dělají s mojí pokožkou. Vůbec mě neštípou a velmi rychle schnou a na oblečení tak nezanechávají žádné skvrny. Rozdíl v nich kromě vůně žádný nenacházím, tudíž je mi v celku jedno, kterou variantu si příště koupím. Určitě vyzkouším i jiné druhy, abych věděla, zda mi některý jiný vyhovuje třeba úplně maximálně, ačkoliv už tyto dva zaobírají první příčky mých dosud odzkoušených antiperspirantů.

Aplikace: 

Nanáším je každé ráno a pokud se sprchuji odpoledne, tak po sprchování a vydrží mi celý den. Kolikrát jej ještě cítím i večer. Stačí asi třikrát přejet oblast v podpaží. Antiperspirant určitě zabraňuje i pocení, ale já s tím nemám moc velký problém, takže pokud se potíte opravdu hodně, tak vám nemohu zaručit, že tyto produkty fungují, protože zkrátka každý máme jinak fungující potní žlázy.

Vůně:

1. Nivea Invisible - vůně je taková hodně svěží, pronikavá, čistá, ale trošku mi voní dezinfekčně, což není nijak zvlášť markantní. Přirovnala bych ji spíše ke sportovní vůni.

2. Nivea Dry Comfort mi voní více. Je to taková svěží až trošku nasládlá, pudrová, ale jemná vůně. Tuto variantu nejraději používám během dne a někdy si připadám, že voním, jako malé miminko.

Za oba dva jsem zaplatila 3€, což je zhruba 90 Kč.





A co Vy? používáte kuličku, tuhý antiperspirant či variantu ve spreji? A jak moc je pro Vás důležité používat nějaký produkt zabraňující zápachu a pocení z podpaží? 

9 komentářů:

  1. Já jsem si oblíbila s růžovým víčkem od ADIDAS, který mi moc voněl. Když mi došel, šla jsem do drogerie "na jisťačku" a doma jsem se zděsila, protože voněl úplně jinak než ten předešlý (doma jsem porovnávala obaly a opravdu byly stejné!). Takže mě přiště čeká velké vybírání nového favorita- určitě očuchám i tyhle dva :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je opravdu divný! určitě si je očuchej :D, mně voní příjemně hlavně ten druhý. :)

      Vymazat
  2. Mne sa najviac osvedčili krémové antiperspiranty od Rexony. Inak deň bez použitia produktu zabraňujúcemu poteniu a zápachu si ani neviem predstaviť :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten Invisible mám a jsem s ním spokojená.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Tyto kuličkové produkty ve skle jsem používala hodně na ZŠ, takže jsem si s Tvým článkem zavzpomínala :). Od tohoto léta jsem začala více používat spreje, ale vracím se zase k tuhým, protože mi spreje hodně rychle ubývají

    OdpovědětVymazat
  5. Osobně jedině sprej nebo kuličku, tuhé mi dělají hroznè žmolky. Z tvého tipu jsem měla jen variantu invisible :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!