pondělí 14. listopadu 2016

Španělské songy

Krásné pondělní odpoledne,

máme tu opět začátek pracovního týdne a já tedy začínám pracovat až odpoledne, takže mám ještě trošku času na další článek, ačkoliv tenhle bude jen takový oddychový. Jsou to písničky, které jsem tady ve Španělsku v poslední době hodně poslouchala. Jsou takové spíše smutnější, ale když se občas člověk cítí tak nějak beznadějně ohledně některých situací v životě, tak mu písničky pomáhají tak nějak dostat ty emoce ven. Nevím, jestli to tak máte i Vy. Někdy to je jako, kdyby ty písničky přesně mluvily o těch našich konkrétních situacích.

Já se touto formou také učím španělštinu. Je to moc krásný jazyk a jedna ze zábavnějších forem, jak se třeba naučit nová slovíčka a zlepšit si výslovnost je právě poslouchání písniček v daném jazyce.

Doufám, že se Vám alespoň některé budou líbit! samozřejmě poslouchám i spoustu jiných a veselých písniček, ale tyhle jsou teď blízké moji duši.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beautiful afternoon guys, 

we are again at the beginning of the new week but I start working in the afternoon so it gives me a little bit of time to write this short and relaxing article full of songs. I have been listening to these songs since I came here in Spain. They are a bit sad and emotional but sometimes when our situation aren´t like we wish it should be, we put our emotions into the songs or at least I have it like that. Sometimes, it is just like the songs are talking right about your life situation 

I also study Spanish this way. I learn new words and pronounciation. It is a very beautiful language and this is a funny way to improve it. I hope that you like some of the songs and I certainly listen to a lot of cheerful songs but these are just closer to my soul at the moment. 









6 komentářů:

  1. Mě se moc líbí ta poslední. Ja se spoustu věcí také učím z písniček. Je to taková nenásilná forma učení.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám španělskou hudbu moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  3. Španělsky se také učím, mluvím plynně italsky, takže k ním mám opravdu blízko! :) A písničky jsou velmi dobrým pomocníkem, hlavně, jak říkáš, na ta slovíčka! :) Sama mám jižanské rytmy strašně ráda, ale tyto písničky vůbec neznám! :D Ze španělským mám ráda hlavně reggaeton! :D

    LifestyleBirdie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je pěkné! jj, taky mám ráda reggaeton!

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!