úterý 22. listopadu 2016

TeaTree řada od The Body Shop na mastnou a problematickou pleť

Krásné odpoledne,

poprvé tu mám na blogu mluvenou recenzi a k tomuto kroku jsem se rozhodla, protože jsem s touto TeaTree řadou na mastnou a problematickou pleť od The Body Shop tak spokojená, že se to jen textem nedá vyjádřit. Snad se vám moje krátká mluvená recenze bude líbit a dejte mi do komentářů vědět, jestli byste tato krátká videa na mém blogu chtěli vidět časteji.

Už minulý rok jsem měla cestovní řadu od The Body Shop a recenzi si můžete přečíst: zde. Kupovala jsem si ji na letišti v Praze a jediné co jsem věděla bylo, že je tato řada vhodná na mastnou a problematickou pleť. Hned po prvním použití jsem pak byla velmi mile překvapená a řadu jsem si natolik oblíbila, že jsem si ji letos musela koupit znovu.


Aplikace:

Nejdříve používám mycí gel, který si nanáším na speciální houbičku a umyji si jím obličej. Poté na vatový tampónek nakapu tonikum, jímž pak celý obličej dočistím. Dalším krom je olejíček, který si vždy nanáším jen na zanícená místa, boláčky nebo jizvičky. Nakonec nanáším denní nebo noční krém.

Účinky: 

Já jsem zaznamenala změnu stavu pleti. Nemám ji hned po dvou hodinách mastnou a celkově není tolik lesklá. Je naprosto skvěle vyživená a netvoří se mi žádná suchá místa, což se mi po použití některých drogérkových produktů na mastnou pleť často stávalo. Viditelně se mi i zlepšily a zahojily jizvičky a veškeré ranky po akné a pleť je celkově hladší. Nemůžu s jistotou říct, že vám tato řada sníží výskyt akné, ale jistě se vám po něm zahojí rychleji.

Balení:

Jsou to krásné tmavě zelené plastové lahvičky. Tonikum a mycí gel mají 250 ml a otvírání je na víčko. Noční krém má pumpičku, což je strašně super, protože mi stačí jen jedno zmáčknutí a to mi vystačí na celý obličej. Denní krém má jediné negativum a to, že při otvírání stlačujete tu tubu a do víčka pak skoro vždycky vyteče ten krém, což mi přijde strašná škoda. Určitě bych navrhovala udělat také pumpičkový způsob aplikace, ačkoliv chápu, že chtějí třeba nějak obměnit a odlišit tyto dva produkty. A poslední produkt, který mám je olejíček, jenž stačí otočit vzhůru nohama a počkat 2 sekundy, než vám kapka spadne na obličej nebo na prsty.

Cena: 

Já jsem platila cca 50€, což je cca 1500 Kč. Za cestovní řadu jsem platila 35€ a vydržela mi zhruba 5 měsíců, jak jsem psala ve svém minulém článku o této řadě. Objednat si ji můžete www.thebodyshop.com nebo se dá koupit i v Praze.

Já jsem celkově s produkty velmi spokojená a pokud nenarazím na nějakou ještě lepší řadu, tak ji snad budu určitě používat velmi dlouho.

A co Vy? také máte problémy s pletí?


3 komentáře:

  1. Body Shop má super produkty, jako milovnice kokosu mám ráda právě kokosovou řadu. Jinak s pletí celkem problémy nemám, ale občas mi vyraší nějaký ten pupínek, kterého se pak zbavuji těžko. Ale raději to zaklepu do stolu, že závažnější kožní problémy nemám :-)

    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš štěstí! Co bych za to dala :) a kokos taky zbožňuju!

      Vymazat
  2. I love The Body Shop products! *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!