pátek 25. listopadu 2016

Weekend in Córdoba

Krásný páteční večer,

minulý víkend jsem strávila v krásném městě zvaném Córdoba, které se nachází na jihu Španělska v oblasti Andalusía. Na www.booking.com jsem objevila super hostel Option Be, kde jsem za 1 noc zaplatila 20 € i se snídaní. Navíc personál je v tomto hostelu naprosto božský, protože všichni ubytovaní s nimi večer mohou zajít do místních barů a restaurací a nejlepší na tom je to, že se neztratíte a ještě vám zkrátka ukážou atraktivní místa k příjemnému posezení.

V sobotu bylo moc krásné počasí a v listopadu tady vyšplhala teplota až na 26 °C, ale nemyslete si, že tu je furt takové teplo! Dneska tu máme deštivý den a je to na teplou zimní bundu. Na jedné z fotek můžete vidět můj outfit a to červenou parku, vínové šaty, teplé punčochy a boty z Deichmanu, které jsou bezvadně pohodlné a navíc se hodí skoro ke všemu.

------------------------------
Beautiful Friday evening, 

I spent last weekend in a beautiful city called Córdoba which is situated in the southern part of Spain, Andalusía. I booked a room in a hostel for the first night in Option Be and I can really recommend it to you. I paid 20€ per night with breakfast. The owner was so nice and showed us some places where we could drink and eat well. 

I was really lucky to have such a good weather on Saturday however I had to wear a warm jacket. I took my super comfortable shoes from Deichman which go with almost any outfit and I was walking all day long. 

Druhý den jsem pak strávila v hotelu Los Patios, který byl krásný díky kytkami vyzdobenému dvorku. V Córdobě se můžete kochat skvostnými úzkými uličkami vyzdobenými modrými květináči s barevnými kytkami anebo pomerančovníky. Nicméně já jsem si nejvíce užila krásnou teď nově zvanou katedrálu, protože dříve to byla mešita, jelikož Andalusía byla v historii hlavním městem islámského emirátu. Zjištovala jsem si o tom hodně informací, protože mě tahle okouzlující památka naprosto uchvátila a určitě vám doporučuji, abyste ji navštívili. V nějakých hodinách mají vstup zdarma, ale jinak se platí 8 €.

Stejně tak bych vám radila navštívit zámek Alcazar, protože z jedné věže můžete vidět celé město a překrásné zámecké zahrady. Vstup pro studenty je 2,50 € a bez slevy 5 €.

Doufám, že se Vám fotky budou líbit a určitě toto pohádkové město musíte navštívit!

---------------------------
I spent my second day in a hotel called Los Patios which is beautiful because of its decorated yard. Córdoba is such a beautiful city with narrow streets full of blue flower pots or orange trees. Nevertheless, I enjoyed the most the cathedral which used to be a mosque but in the far history Andalusía was occupated by the Islamic Emirate. I was looking for some information about it because it seems very curious to me. You need to pay 8 € for the entrance but at some particular hours is possible to enter for free. 

I shall also recommend you to visit the Alcazar castle because you can see the whole city from one of the towers and beautiful gardens. 

Enjoy my photos and do not hesitate to visit this awesome city!






Katedrála / mešita - Cathedral / Mosque









Roman ruins

Vidíte ty kočky? :D ..Can you see the cats?




Hostel Option Be







Alcazar




Hotel Los Patios

Alcazar




Alcazar

27 komentářů:

  1. Krásné fotky! Doufám, že se do Španělska taky brzy podívám :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  2. Určite si si to užila - krásne fotky :) V Cordobe som ešte nebola, no určite by som sa tam chcela ísť pozrieť - vyzerá veľmi zaujímavo a krásne! :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, hned bych taky někam vyjela.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký článek! Podzimní Španělsko je trochu netradiční, ale rozhodně to vypadá jako fajn výlet. Díky za tip na ubytování :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač! jsem ráda, že se ti článek líbil :)

      Vymazat
  5. výborné fotky, hneď by som sa tam vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  6. já si kdysi stahovala tapety na plochu měst, které bych chtěla navštívit a na google mezi obrázky jsem narazila na Cardobu a dala jsem si ji také do pomyslného seznamu, kam někdy chci se vydat. Pro zatím mi občas zdobí aspoň obrazovku nootebooku:). 26 stupňů muselo být moc fajn, co bych za to tady dala :D a parka je úplně boží:)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, to věřím! já jsem ji taky předtím měla na ploše! je krásná! BEAUTYPUSINKA

      Vymazat
  7. Krásné fotky :) Španělsko bych také chtěla někdy navštívit .)

    OdpovědětVymazat
  8. Ah Cordoba ♥ moje najoblubenejsie mesto v Spanielsku :) tiez som o vylete tam pisala na blogu :) http://lapepla.blogspot.sk/2016/04/spanielska-cordoba-jedno-z.html

    OdpovědětVymazat
  9. Vyzerá to tam krásne a tebe to na fotkach neskutočne spristane :)

    OdpovědětVymazat
  10. Podle fotek to vypadá, že sis to suprově užila!! :) Španělsko je Tvoje srdcovka, že? :)
    Na mém blogu je giveaway o krásné náramky Deltimo, tak se určitě Ty i Tvoji čtenáři koukněte, ať si třeba uděláte radost ještě před Štědrým dnem! :)

    Giveaway o naramky Deltimo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, spíš Portugalsko, ale Španělsko mám taky ráda :). Díky za pozvání!

      Vymazat
  11. on the spot performer, a container of MaleExtra at no cost, remaining however no longer least fifty four Lovecentria.com DVD's. So, do not just stand round watching for some thing to occur. deliver MaleExtra enhancement formulation males as an purchase of your penile overall performance. this is the specific logo that suggests consequences.For more ==== >>>>>> http://testoupmaxfacts.com/penetrex-male-enhancement/

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherný fotky, hned bych jela za Tebou :)

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky, hned bych jela za teplem taky ! Užívej :)

    LENNY MALI i DANMARK

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!