pondělí 12. prosince 2016

Cestování - Travelling

Krásné pondělní odpoledne,

dnes se spolu podíváme na místa, která bych chtěla příští rok navštívit. Určitě taky bude záležet na penězích, protože samozřejmě nechci utratit všechno, co si tady vydělám. Nicméně bych se chtěla podívat na Kanárské ostrovy, protože letenky ze Španělska jsou poměrně levné a tyto ostrovy jsou podle mě naprosto překrásné, i když jsem tam ještě nebyla.
..................................................................................................................................................................

Beautiful Monday afternoon, 

I would like to show you some places which I wanna visit next year during my stay here in Spain. It will definitely depend on my budget because I don't wanna spend all my money but flights from Spain are pretty affordable therefore I should profit, don't you think? 

The first place on my list are the Canarian Islands. Flights are cheap, you just need to rent a car and travel around the island. I hope that I can manage this travel soonish.

zdroj
Také mě lákají Azorské ostrovy a Madeira a to nejen, protože jsou tam opět levné letenky ze Španělska, ale také protože mě absolutně fascinuje ta příroda a zbožňuji pláže a portugalskou kulturu.
...................................................................................................................................................................

I am really in love with photos from the Azorian islands and Madeira. These two place just look so charming and beautiful. I love the portugal culture so this would be my next stop.

zdroj
Chtěla bych se podívat do španělského městečka Ronda, protože jsem o ní slyšela samé pozitivní ohlasy a na fotkách vypadá naprosto fantasticky. Myslím si, že tam se mi opravdu vyplatí podívat.
................................................................................................................................................................

I also want to visit one Spanish town called Ronda because I have heard a lot about this beautiful place. Moreover it is situated quite close to the place where I live so why not going there, hmm? 

zdroj

Určitě mě také lákají africké státy. Nejraději bych se podívala do Maroka, ale sama a ženského pohlaví to asi nebude moc dobrý nápad. Nicméně uvidím, jak to nakonec vymyslím. Různá městečka jsem viděla v seriálu, o kterém jsem psala posledně, takže jsem naprosto uchvácená.
..................................................................................................................................................................
I am definitely amazed by the african states. I would love to visit Maroco but as a girl, alone..pufff, it isn't a good idea I guess. However I want to visit it so much because I have seen it in the tv series that I posted my last article about. Charming, guys! 

zdroj

Nakonec tu má poslední místo, které jsem objevila na svém instagramu a je to Miramar v Portugalsku a až si mě někdo někdy bude chtít vzít za ženu, tak se chci vdávat právě tam! ahahha.
..................................................................................................................................................................
And the last place is the Miramar in Portugal. I am not sure where is this place exactly but I want to get married there if someone asks me one day. So so so romantic and beautiful place. 


4 komentáře:

  1. Pěkné idee. Já bych se chtěla moc podívat do toho městečka Ronda. Pro mě je to sice dost z cesty ale někdy v budoucnu si tohle místo dávám též na seznam. Maroko bych také navštívila ale sama ne, pouze v doprovodu chlapa a když už sama, tak bych na sebe hodila burku, při pohledech místních chlapů na tebe a opovrhujícím pohledem místních žen tě to donutí se obléct, už jen pro ten pocit :-) Já jak mám světlé vlasy, tak svítím i ve Španělsku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo! ta Ronda musí být boží! a s těma vlasama to chápu :D

      Vymazat
  2. V Portugalsku ted žiji, určitě se sem musíš vydat. Příští rok se tady chystáme na Azory a Madeiru. Maroko a Rondu jsem navštívila a určitě se ti budou líbit. Do Maroka to asi jako samotná holčina neriskuj, ale před čtyřmi lety to bylo poměrně bezpečné :)
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super! já žiji ve Španělsku,ale Portugalsko mám radši.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!