pátek 16. prosince 2016

FAIL nálepky

Krásný páteční večer,

doufám, že si užíváte Vánoční atmosféry! Já už mám skoro všechny dárky nakoupené a příští týden se chystám domů do Česka a moc se těším až se uvidím s rodinou, kamarády a se všemi blízkými. Moje cestování bude bohužel skoro celodenní, protože musím jet nejdříve Vlakem do Madridu, tam počkat na můj let, který nejdříve staví v Paříži a až poté letí směr Praha. Nakonec mě ještě čeká cesta do Pardubic. A co Vy? jak trávíte tento předvánoční čas?

Dnes jsem si koupila takové ty nálepky na nehty se zlatými třpytkami. Byly ve slevě a přišly mi super vánoční, tak jsem je chtěla vyzkoušet. V balení je jedno plátýnko s nálepkami, kde jsou různé velikosti. Návod doporučuje nanést vrstvu zpevňujícího laku a poté teprve začít s lepením. Já bohužel musím říct, že se mi to spíše nepovedlo, protože se mi nálepka občas smrskla a přilepila k sobě již na nehtu, takže s tím pak už nešlo nic dělat a během dne se mi pak konce nehtů přichytávaly ke všemu vlněnému, takže mi pak z toho trčely různé vlasy a nitky. Samozřejmě jsem konce zapilovala, ale stejně když se trošku ta nálepka odlepí, tak se všude zachytává. Pravá ruka je ještě celkem precizní, ale levou vám nemohu ani ukázat, to fakticky vůbec nešlo.

Nechci dávat vinu těm nálepkám, protože je možné, že s tím prostě neumím dobře zacházet a nebo také existuji kvalitnější nálepky než od této značky. Nicméně zlatý lak se třpytkami seženete, ale super by mohly být třeba nějaké obrázky na nálepkách nebo tvary, které si jen tak nevytvoříte.

Už jste tyto nálepky zkoušeli? máte nějaký tip?

Krásný víkend!





17 komentářů:

  1. Vypadají krásně, ale já těmto nálepkám moc nedůvěřuju. Už jsem je párkrát zkoušela a vždycky jsem byla ve výsledku spíš zklamaná.. Jinak přeji šťastnou cestu domů!
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! taky nejsem moc spokojená, ale určitě je aspoň jednou vyzkouším :)

      Vymazat
  2. Zatím jsem žádné nálepky nezkoušela :) ale když je vidím u někoho na nehtech vypadají hezky. Ty Tvoje jsou krásný, vánoční

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc! no moc se mi nepovedly,ale jde to :D

      Vymazat
  3. Za mně nálepky taky ne, naprosto stejný výsledek jako u tebe.. :)
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahaha tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama :D

      Vymazat
  4. Na nehtech to vypadá pěkně, zatím jsem nikdy nezkoušela, ale asi to chce na začátku trochu cviku, já bych to měla asi podobně :-) možná je lepší a rychlejší je rovnou přetáhnout lakem na nehty :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je lakem právě taky přejela, ale nepomohlo to. Cvik to asi bude chtít, to určitě :)

      Vymazat
  5. Zkoušela jsem vodolepky na nehty a byly super :)

    OdpovědětVymazat
  6. nooo,to tieto nálepky robia, trošku sa odlepia z kraja a už sa ti tam všetko chytá :/ to je tak na fotku a dať dolu :D
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  7. Já si nehty nelakuju, maximálně černou barvou, ale tohle vypadá celkem fajn :-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty vypadají suprově :) Já se právě snažím sehnat nějaký zlatý lak nebo nálepky, který by měl takový ten kovový odlesk..a nikde nic :(
    Včera jsem ale přišla na nový způsob lakování nehtů - nalakuješ si nehty nějakou barvou laku a štětcem na ně rozetřeš třpytivé stíny :) Vypadá to dobře - navíc tento druh třpytek jde snadno sundat a nejsou drsné :)

    ...Instantní krása//Giveaway...

    OdpovědětVymazat
  9. vyzerá to pekne, ale mám s nimi takú istú skúsenosť ako ty, nálepky vydržia cca 2dni, veľmi rýchlo sa niekde niečo olúpne a všade zachytáva :(
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!