pondělí 26. prosince 2016

Klorane Quinine posilující kondicionér pro oslabené vlasy

Krásný den,

doufám, že si užíváte vánočních svátků! Já jsem dostala jako každý rok přehršel pečující kosmetiky od mých nejbližších, protože samozřejmě vědí, že mě tyto věci těší skoro nejvíce, i když bych si zrovna moc přála nějaký dobrý fotoaparát. Nicméně, dostala jsem i jeden balíček od www.Notino.cz, za což děkuji, protože mě příjemně překvapil. Krásná růžová krabička byla plná vzorečků a jsem moc ráda, že jsem mohla vyzkoušet i nějaké nové značky kosmetiky, které jsem doposud neznala.

Značku Klorane ale znám, protože jsem si mimochodem koupila i šampon na mastné vlasy od této známé francouzské firmy a to právě minulý týden ve Španělsku. Recenzi na něj ale udělám později, až jej pořádně otestuji. Tento produkt je posilující kondicionér na oslabené vlasy Klorane Quinine. Celá 50 ml lahvička mi vystačila na jedno použití, protože jsem balzám vmasírovala jak do délek, tak i kořínků a konečků vlasů, tudíž jsem jej spotřebovala celý. Pokožku hlavy jsem si chviličku masírovala a produkt jsem ve vlasech nechala působit zhruba 30 minut, ale doporučená doba jsou jen 2 - 3 minuty.

Kondicionér obsahuje výtažek z chinovníkové kůry, bambucké máslo a vitamin B5,B6 a B8 a je vhodný pro oslabené a řídnoucí vlasy, které mám právě já. Přijde mi, že jich mám opravdu málo a to hlavně, protože jsou velmi jemné a řídké. Nicméně každá péče je vítaná a navíc pak vlasy vypadají zdravěji i čistěji a méně se mi lámají.

Vůně balzámu je alespoň pro mě velmi příjemná. Je ale spíše pánská, voní po té bylince a je jemná. Ve vlasech není moc výrazná a tak se nemusíte ničeho bát. Balení je klasické v tubě, a plná verze obsahuje 150 ml a stojí 204 Kč, tedy alespoň na Notinu.

Po smytí masky jsem byla mile překvapená, protože jsem vlasy neměla zplihlé, vypadaly silněji a vyživeně. Nevím, jestli je to jenom dočasné nebo jestli se vlasy po dlouhodobém používání tohoto balzámu dostanou do lepší kondice. Těžko říct takhle po jednom použití, ale první reakce na něj jsou pozitivní, což se samozřejmě nedá povědět o všech produktech, protože po některých mám vlasy hned zplihlé a nebo mastné.

Určitě bych si kondicionér koupila v plné verzi, protože mým vláskům vyhovuje. A co Vy? používáte nějaké balzámy či kondicionéry na vlasy?






4 komentáře:

  1. Ja na vlasy nepouživam ani kondicionery ani balzamy, mne stači iba šampón, ale používam masky na vlasy :))

    Srdečne ťa pozývam na giveaway na mojom blogu ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to máš štěstí! já je používám, protože po nich mám pak vlasy krásnější :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to zajímavě! Já nedám dopustit na zábal z kokosového oleje :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!