pondělí 5. prosince 2016

Maybelline New York BROW drama

Krásný začátek týdne!

jak jste strávili Váš víkend? Já jsem byla od pátku až do neděle v Seville, kde jsem nakupovala nějaké vánoční dárky a tamní atmosféru jsem si velmi užila. Určitě se příště můžete těšit na nějaký fotočlánek. Nicméně dnes se spolu podíváme na jeden gel od Maybelline NewYork, který se jmenuje BROW drama a je určený na úpravu obočí. Já jej mám v odstínu Medium Brown.

Tento produkt jsem si koupila v listopadu a protože si své obočí vždycky upravuji nějakými vyschlými řasenkami, tak mi tato varianta přišla vhodná a navíc na tento produkt měli akci. Nejdříve si určitě musíte vybrat správný odstín. Existují tedy tři, alespoň v té drogerii to tak bylo a na www.Notino.cz je také najdete v těchto odstínech. Já jsem prvně přemýšlela o tom nejtmavším, protože moje obočí je opravdu tmavé, ale spíše je to taková popelavá hnědá. Produkty jsem tedy přímo tam vyzkoušela a překvapivě mi více seděl ten světlejší odstín Medium Brown, který na mém obočí vypadal naprosto přirozeně.

Aplikace je poměrně jednoduchá, ačkoliv jsem si musela zvykat na ten oválný konec, který mi nepřijde až tak praktický vzhledem k tomu, že si přeci také musím upravovat ocásek obočí a i když je na konci pak jenom ta úzká část, tak přes tu oválnou to stejně nejde nějak precizně upravit. Asi to není úplně velké mínus, obočí se dá i tak velmi pěkně upravit.

Jediné co mi asi nejvíce vadí je to, že já mám pak kůži kolem obočí úplně začervenalou, protože mi zřejmě ten kartáček při aplikaci irituje pleť. Nicméně toto je ale jenom moje vlastní zkušenost, protože já mám celkově hodně citlivou pleť, takže stačí když se poškrábu na bradě a už se mi dělá červený flíček, který ale samozřejmě po krátké chvíli zmizí.

Produkt na obočí velmi rychle zasychá a je samozřejmě vidět, že jej mám upravené a hustší, ale stále přirozené, což je pro mně to nejdůležitější. Já jsem tedy s tímto gelem poměrně spokojená a určitě bych vám jej doporučila.

A jak si obočí upravujete Vy?



Matná rtěnka Kiko, make-up Bare Minerals Blemish Remedy a obočí Maybelline New York Brow Drama
Nezapomeňte se zúčastnit soutěže o kupon na nákup produktů z internetového shopu Notino.cz. Vítěze vyhlásím již tuto neděli! SOUTĚŽ ZDE!


16 komentářů:

  1. Já mám podobnou malou řasenku od Essence na obočí a jsem s ní moc spokojená.
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  2. Kráska :) Jani já si teď na obočí oblíbila stíny a používám jen ty, ani nepoužívám ten vosk, co je tam taky v balení. A mám teda jeden set od Makeup Revolution a druhý z Primarku a oba jsou super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! ani jeden set jsem nezkoušela, ale určitě se na ně juknu

      Vymazat
  3. Já používám stíny na obočí od Makeup Revolution a gel na obočí od Essence :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Táto špirála na obočie vyzerá veľmi dobre, ja používam ceruzku od Rimmelu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. aká zvláštna kefka :) ja mám tiež ten od Essence zatiaľ iba ,ale aj po tomto sa určite pozriem :)
    inak krásne líčenie na fotke :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som takýto gél na obočie ešte neskúšala, ale každý si ich chváli, hlavne ten od Essence. Je super, že ho majú aj vo farbe medium, lebo väčšinou sú len dva odtiene - svetlý a tmavý a ani jeden mi nevyhovuje :/
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  7. Tuhle řasenku na obočí jsem měla a byla jsem spokojená!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!