pondělí 19. prosince 2016

Plátýnková maska od Garnier

Krásné pondělní ráno!

doufám, že se máte dobře. Koukala jsem, že u nás máme trochu sněhu, tak doufám, že se vrátím do zasněžených Čech. Jsem zvědavá na svoje čtvrteční cestování. Začínám v 7 ráno a doma bych měla být až kolem půlnoci. Většinou si to užívám, protože třeba i poznám nové lidi v letadle či na letišti, ale taky je to celkem stresující, když člověk nestíhá a navíc neví, kudy nebo kam má jít. Nicméně jsem vám hned chtěla ukázat tuhle plátýnkovou masku od Garnier, kterou jsem našla na zemi před obchodem :D.

Hned druhý den jsem ji vyzkoušela, protože jsem v sobotu byla na oslavě narozenin jedné kamarádky z Ameriky a přišly jsme domů docela pozdě a já jsem tak nějak nemohla spát. Ráno jsem tedy vstala celkem časně ráno a když jsem viděla jak unaveně vypadal můj obličej, tak jsem ihned sáhla po této masce.

Je to taková ta plátýnková varianta alá duch, takže jsem vypadala fakt děsivě, ale účinky byly geniální. Jediné, co mi vadilo bylo to, že jsem musela mít po celou dobu zavřené oči, takže jsem stejně neviděla i přes ty výřezy. Nicméně, jde přeci o relaxaci! Lehla jsem si na 15 minut a usla jsem asi tak na půl hodinky. Masku jsem sundala a můj obličej vypadal naprosto skvěle hydratovaně a žádná únava na něm nebyla vidět, takže za mě tento produkt dostává velké plus. Nevím tedy kolik stojí, ale určitě se vyplatí do takovéto masky investovat a to speciálně třeba když víte, že jdete někam na pařbu a druhý den chcete vypadat odpočatě.

Mimochodem maska ten obsahuje zelený čaj, kyselinu hyaluronovou a nějaké hydratační sérum. Produkt by měl pleť zmatnit, projasnit a dodat ji super hydrataci. Se vším souhlasím a navíc ještě působí neskutečně relaxačně, takže já si ji jistě koupím, pokud ji opět někde nenajdu na zemi :D hahaa.



1 komentář:

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!