úterý 20. prosince 2016

Romwe Vánoční šaty - Christmas dress from Romwe

Krásné úterý, 

nedávno jsem si na www.romwe.com objednala pár kousků oblečení a ačkoliv jsem už několikrát četla hodně špatné recenze na tento e-shop, tak já musím zaklepat na čelo, zatím mi všechno přišlo naprosto super, teda kromě jedněch brýlí, které vám ukážu příště a třeba je hodím do GA, abyste je mohli vyhrát, kdyby se vám náhodou líbily. 

Tyto šaty najdete přímo na odkazu ZDE. Jsou ušité z velmi příjemného materiálu a mají podšívku. Trošku jsem bojovala s žehlením, ale povedlo se! Mají roláček a já mám celkem krátký krk, takže si rolák roluji trošku více, aby mi byl vidět můj krásný krk hahah. Délka šatů je pod kolena a myslím si, že i přesto, že jsem malá (160 cm), tak mi sluší. Určitě si k nim vezmu nějaké stříbrné nebo bílé lodičky na podpatku. 

Ta část kde je sukně, je asymetrická a nařasená, což můžete vidět lépe na modelce z odkazu, který jsem vám sdílela. Jinak barvička je to naprosto úžasná! Bílá se stříbrnými třpytkami. Šaty vypadají super vánočně a ačkoliv bych mohla mít klidně velikost XS, tak si myslím, že šaty v zimě unosím a to nejen třeba na Vánoce, ale budou se hodit i na jiné slavnostnější příležitosti. 

Vzadu mají dlouhý zip, takže se do šatů pohodlně a bez problémů oblečete. Já jsem s nimi spokojená a asi jediné rukávy bych chtěla mít trošku víc na tělo, což mi ale doufám upraví moje švadlena. 

Jinak líčení můžete vidět doufám na všech fotkách. Volím perfektní make-up, výrazné rty a modrou oční linku. Je to velmi jednoduché, ale chic. 





A tímto Vás naposledy zdravím před Vánocemi, jelikož mě ve čtvrtek ráno čeká dlouhá cesta zpátky do Česka. Přeji Vám krásné prožití svátků a bohatého Ježíška! Děkuji, že sledujete můj blog a vážím si každého čtenáře či milého komentáře od Vás! 

PS: pokud byste mě chtěli sledovat na mé cestě do Česka, tak sledujte mojí Facebookovou stránku ZDE. Budu tam sdílet nějaké fotky z cesty. 

11 komentářů:

  1. je úžasné, ako tie šaty len tak pohodené vyzerajú obyčajne, ale ako ich máš na sebe, tak sú krásne! :) super výber :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Moc Ti to sluší Jani :) já dnes ulovila dvoje šaty v sekáči, paráda, teplejší materiál na zimu, přesně takový, jaký jsem si představovala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Veru! jééé, tak do nějakého musím zajít

      Vymazat
  3. Ty šaty jsou naprosto nádherné ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!