úterý 6. prosince 2016

Vánoční wishlist

Krásné dopoledne,

Já jsem právě v Seville, na jihu Španělska, a protože nám tu právě prší, tak jsem se rozhodla, že se venku nebudu máčet v dešti a alespoň můžu udělat něco užitečného pro svůj blog a to sestavit Vánoční wishlist. Vybrala jsem zatím jen tři praktické věci, které by se každému mohly hodit a jsou to více méně netradiční dárky. Doufám, že se vám článek bude líbit a těším se na vaše komentáře!

1.       Svojí neteři a synovci bych pak chtěla koupit tyto pracovní kombinézky, protože jejich tatínek pracuje hodně s motorkami a oni mu většinou často pomáhají. Proto bych jim teda ráda pořídila tyto pracovní oděvy, jelikož se mohou bez problémů ušpinit a všechny potřebné věci si mohou zasunout do velkých kapes. Navíc se pak moje sestra nemusí obávat, že se jejich oblečení ušpiní.

odkaz zde
1.       Taťkovi chci koupit tento kapesní nůž, který je velmi dobře vybaveny, což můžete vidět na obrázku. Tato multifunkční věcička by se po pravdě hodila i mně. Kolikrát potřebuju něco ustřihnout nebo uříznout či otevřít a mít tohle po ruce nebo v kabelce, tak se ze mě stane super žena.  Kdysi jsem jej ale opravdu v kabelce nosívala, ale jelikož jsem si neuvědomila, že mi ho zabaví při bezpečnostní kontrole na letišti, protože se tyto předměty samozřejmě do příručního zavazadla dávat nemohou. Některé nožíky ale mít můžete a tuším, že snad můžou být dlouhé max. 6 cm. 

odkaz zde
Tento kryt a zároveň opěrátko na tablet bych chtěla koupit sestře, protože ona jej právě používá nejvíce a dětem na něm přehrává pohádky, a když na něm máte tento kryt, tak se dá tablet dobře postavit na stůl a všichni tak mohou vidět, co se na zařízení promítá.

odkaz zde
Já jsem tyto produkty objevila na stránkách Engelbert Strauss's website a moc se mi celkově líbí, že si tam mohu vybrat všechno, co vlastně prakticky využijeme. Obal na tablet je pak z internetového obchodu datart.cz A co Vy? Jaké dárky budete kupovat svým blízkým. 

10 komentářů:

  1. Já už mám 99% dárků nakoupených, takže mám radost :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dárky už mám nakoupené, mamce něco do kuchyně, příteli řetízek, fleshku, power banku a nějakou tu drogerku, kamarádce kosmetiku a yankee candle..:)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  3. Obal na tablet si radsej kup z Ali :) ta ista kvalita a urcite bude lacnejsi :)
    Pozyvam na luxusnu giveaway o Lancome, Biodermu a Dermacol, tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
  4. Já dárky už třetím rokem nakupuju tak nějak během roku, takže už mám téměř splněno, v prosinci už dokupuji jen takové menší drobnosti, které se mi zalíbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dárečky už mám nakoupené i zabalené Jani a koupila jsem dotyčným dárky, o kterých jsem věděla, že někdy předtím mluvili a udělali by jim radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super! taky to tak často dělám :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!