neděle 29. ledna 2017

Giorgio Armani - Si

Krásný den,

první odstavec skoro pokaždé věnuji shrnutí mého týdne a co důležitého se událo a proto tomu nebude jinak ani tentokrát. Jistě víte, že teď pracuji ve Španělsku a bohužel mě tu skolila chřipka, kterou jsem mimochodem měla úplně poprvé v životě, takže to pro mě byl naprosto hororový týden. Už minulý týden po focení těch fotek, které jste mi tak krásně komentovali ♥, za což vám moc děkuju, jsem se cítila unaveně a nakonec jsem skončila s horečkami a nevolnostmi v posteli a to celý týden. Nicméně, teď jsem už zdravá a plná chuti do dalšího nového týdne. Doufám, že jste se měli dobře a určitě mi v komentářích dejte vědět, jaký byl právě ten Váš týden.

Pojďme se spolu podívat na recenzi tohoto úžasného parfému od Giorgio Armani - Si, který teď patří mezi ty nejaktuálnější a nejatraktivnější, ačkoliv byl na trh uveden už v roce 2013. Já jsem nejdříve dostala vzoreček v Sephoře a říkala jsem si, jak krásně tenhle parfém voní a zamilovala jsem se do něj hned na první ovonění. Vzoreček jsem používala asi týden a poté jsem zašla do místní drogérie IF, kde jsem na něj viděla promo akci. Ze 110€ ho snížili na 60€ za 100ml a je to Eau de parfum!, takže jsem si udělala radost a koupila si ho. Vy si jej můžete objednat třeba na mém oblíbeném e-shopu www.notino.cz, kde je mají za super ceny.

Na tomto parfému se mi líbí to, že na mně vydrží celý den i samotné jedno šplíchnutí parfému na zápěstí a na oblečení i týden, takže výdrž a intenzita = SUPER.

Popis vůně dle mě: sladší vůně, těžká, dřevitá, parfémový kokain pro nos, výrazná, pronikavá, návyková, cítím v ní růže a vanilku.

Flakonek je naprosto elegantní, parfém je zlatý a nápis Si je prostě boží. Na mém toaletním stolku jen září.

Složení parfému jsem si vyhledala na internetu, ale mně osobně tohle nic moc neříká. Jediné co jsem zjistila sama na sobě je, že mi v zimě voní dřevité vůně a to i na mužích, takže hádám, že mi tato voní právě z téhož důvodu.

Složení

Hlava

listy černého rybízu

Srdce

frézie, růže

Základ

ambroxan, vanilka, dřevité tóny, pačuli



A co Vy? už jste si tuhle vůni očuchali? :)

32 komentářů:

  1. Tento parfém jsem ještě neočichávala :) Já momentálně ujíždím na Alienovi od TM :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle vůně je moje srdcová záležitost už moc dlouho! A jak říkáš, vydrží vonět neskutečně dlouho :).
    BeautyOfLife blog

    OdpovědětVymazat
  3. Mne strašne krásne vonia. Zatial som ju mala len vo vzorke, no ked miniem aktuálne parfemy, určite si tento kupim.

    OdpovědětVymazat
  4. och táto vôňa je nenormálna, ako vypoužívam DKNY určite ju kúpim :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. I wish I could smell through my laptop haha ..

    have a lovely day

    New Post - 90's Back to school

    Check out my ♥Instagram and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. yeah, that would be a lovely smell thought! you would love it :)

      Vymazat
  6. Zkoušela jsem ji jednou v Sephoře a voní fakt krásně!
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  7. Já tento týden dodělala všechny zkoušky, takže super :) a tento parfém voní naprosto úžasně, už jsem ho taky zkoušela. Koupila jsem si ale Chloe Chloe, tak jsem si nedovolila si pořídit i tento..:D

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to gratuluji! Chloe Chloe je taktéž boží!

      Vymazat
  8. Tento parfém je moc příjemný, takový lehký a myslím že jsi zvolila dobře. Já mám ráda Olympeu nebo Black Opium. Hlavně že jsi zdravá. Mě už dlouho nic neskolilo, mám celkem dobrou imunitu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! to já taky, ale virus je virus :o.

      Vymazat
  9. Ja som ho prvýkrát ovoňala u kamarátky, ktorá tento parfém miluje. Je to veľmi príjemná vôňa :)

    OdpovědětVymazat
  10. pořád si na ni brousím zuby :D

    OdpovědětVymazat
  11. Si patrí medzi moje obľúbené, je to fakt TOP vôňa. xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  12. I love this scent! so nice

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    OdpovědětVymazat
  13. Táto voňavka vyzerá úžasne aj jej zloženie. :)

    OdpovědětVymazat
  14. měla jsem to menší od čorkařů, nevím, zda to byl originál ale vzhledem k té co jsem našla u vietnamců vypadala pravě :D nádherně voní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, tak to by mě zajímalo, jestli voní stejně

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!