neděle 15. ledna 2017

Kopřivový šampon na mastné vlasy od Klorane a růst vlasů

Krásné nedělní ráno,

už jsem zase zpátky ve Španělsku a první novoroční týden v práci proběhl velmi dobře a navíc tu máme celkem teplíčko, takže si užívám sluníčka a snažím se chodit hodně ven. Letos bych chtěla svůj čas věnovat spíše aktivitám venku, ve společnosti, protože mi přijde, že jsem loni trávila spoustu času na počítači a tak nějak jsem si uvědomila, že to nejsem já. Takže jsem se přihlásila na kurz tancování, chodím do fitka a hodně ven na procházky s kamarádkami. Také se seznamují s mým novým fotoaparátem Nikon Coolpix, takže doufám, že vám brzy budu schopná ukázat nějaké pěkné fotky. Doufám, že si našetřím nějaké penízky na cestování během Velikonoc, protože budu mít týden volná a tak se budu mít možnost podívat někam, kde jsem ještě nebyla. Věřím, že i vy jste tento rok začali dobře a přeji vám, aby jste jej prožili co nejlépe.

Pojďme se ale podívat na dnešní recenzi, která je věnovaná kopřivovému šamponu od Klorane, jenž je vhodný pro mastné vlasy a svědivou pokožku hlavy. Koupila jsem si ho na doporučení a bohužel jsem zjistila, že mě tu stál o hodně více peněz, než kdybych ho třeba koupila na www.Notino.cz, ale už se nedá nic dělat. Také jsem pak na něj četla velmi špatné recenze, na blogu jedné holčiny. Ona však psala, že měl její šampon hodně vodovou konzistenci, což ten můj naopak tedy nemá a že jí po něm neskutečně svědila hlava a ostatní čtenářky to taktéž potvrdily.


Já mám naštěstí naprosto opačnou zkušenost. Přijde mi, že mi vlasy vydrží o jeden den déle nemastné, než dříve a pokožka hlavy mě vůbec nesvědí a to jsem s tím také předtím měla problém. Vůně šamponu je příjemná, nijak mi nevadí a konzistence je hustší. Nicméně, já jsem též začala hodně používat DIY masky na vlasy, takže oleje, které si masíruji do pokožky hlavy mi s tímto problémem mohly pomoci taktéž.

Já své vlasy po umytí naopak shledávám lepší, zůstávají mi 3 dny nemastné, stále si drží tvar a nejsou vysušené. Určitě mi v tom ale pomáhají i ty masky, jak jsem psala a také různé vitaminy, které teď beru.

Jinak jej tedy používám 2 měsíce, myji si jen kořínky vlasů, protože konečky se častým mytím vysušují a vlasy mi stále a stále rostou a vypadají celkem dobře. Já bych si je chtěla nechat narůst až po zadek, tak uvidíme jak to půjde. 

4 komentáře:

  1. Já na vlasy miluju značku Aussie, hlavně tu objemovou radu :) Ale momentálně hledám a chci začít používat nějaký šampon a péči na růst a posílení vlasů :) Toto me docela zaujalo :))


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu jsem ještě nezkoušela :) tenhle je spíše dobrý na ty mastny vlasy :)

      Vymazat
  2. Zajímavý šampon. Já si myji vlasy skoro každý den, druhý den už je mám hodně zplihlé a tak to řeším culíkem, ale nebaví mne mýt si je denně a také jim to moc neprospívá, ale nedá se nic dělat :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu. Mě by to asi taky nebavilo. Už každý druhý mi to vadí ;).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!