pondělí 2. ledna 2017

Netflix movies

Krásný večer,

doufám, že si užíváte sněhu, který nám alespoň u nás v Pardubicích napadl a zřejmě ještě stále sněží! Já jsem ale v poslední době zhlédla pár super filmů na Netflixu a ráda bych se s vámi o tyto objevy podělila. Určitě se koukání na nějaké super filmy třeba s kamarády právě hodí do těchto zasněžených a zimních večerů. Těším se na váš feedback a dejte mi určitě vědět, jaké filmy byste doporučili Vy právě mně.


PALM TREES IN THE SNOW

- v tomto filmu hrají dva herci, které jsem si v poslední době hrozně moc oblíbila. Odehrávají se tam dva děje. Jeden je zasazený do minulosti a ten druhý do současnosti. Hlavní hrdinka zjišťuje, co se v minulosti dělo v Africe, kde její otec a strýc pracovali. Vydá se přímo tam, což je opravdu nebezpečné, ale jenom tak může zjistit pravdu a nakonec se ji dozví. Film se mi moc líbil a určitě vám doporučuji jeho zhlédnutí. Mně osobně strašně fascinuje život afričanů a mám pro ně v sobě obrovský respekt za to, co si museli a musejí prožívat s ,,bělochy". Mimochodem film jsem sledovala ve španělštině a mají ho tam i v angličtině.


THE AFRICAN DOCTOR 

- tento film jsem naopak sledovala ve francouzštině a dalo mi to pěkně zabrat, jelikož ji vůbec nepoužívám a hodně ji zapomínám, což je veliká škoda. Nicméně, film je naprosto super. Je spíše pohodovější, ale prý natočený podle pravdivého příběhu. Rodina afričanů se přestěhuje do jedné hodně tradiční francouzské vesničky, kde právě otec rodiny začne pracovat jako lékař. On sám si tuto oblast vybral, protože chce pro své děti získat francouzské občanství a zajistit jim tak dobrou budoucnost. Na začátku se potýkají s rasizmem a vůbec se jim nedaří začlenit do francouzské společnosti, ale postupem času si doktor získá důvěru občanů vesnice a stane se oblíbeným. Mně osobně se film moc líbil a opět jsem fascinovaná africkým národem.



GOOD WILL HUNTING 

- zajímavý film se skvělými herci, který se týká hlavně mladého kluka, který má v sobě skrytý talent. Je neskutečně chytrý a to zejména v matematice, ale obecně vyniká skoro ve všem, ačkoliv je trošičku psychicky nevyrovnaný nebo lépe řečeno uzavřený světu. Jeho super talent objeví jeden profesor a snaží se mu pomoci tím, že mu zařídí terapii se svým kamarádem. Z nich se postupem času stanou kamarádi, ačkoliv je jejich vztah kolikrát opravdu peprný. Mě tento chytrý kluk fascinuje a přijde mi strašně sexy, jak se ve filmu vyjadřuje, když brání svého kamaráda. Také jsou úžasné ty psychologické promluvy, protože mají něco do sebe, když se nad tím člověk zamyslí.


A co Vy? jaké filmy jste v poslední době viděli? 

2 komentáře:

  1. Ten poslední film mi doporučovala kamarádka, jen že je prý docela smutný, tak se toho bojím:) ale někdy se na něj určitě mrknu.
    Já bych ti doporučila Anděl páně 2, on to někdo moc nemusí a úpřimně já sama jsem to ani tak moc vidět nechtěla, protože mě jednička neuchvátila, ale dvojka na to téměř nenavazuje a navíc se člověk směje od začátku dokonce. Strašně moc vtipný film:) A pak se mi líbí Paralelní světy.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Super inspirace. Já na filmy moc nekoukám, tak ani nevím co jsem viděla naposled :-D Ale absolutně zbožňuju filmy s Tomášem Holým.
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!