neděle 1. ledna 2017

Nový rok 2017 - Happy New YEAR!

Krásné nedělní odpoledne!

doufám, že jste si užili Silvestra a fajnově přivítali rok 2017! Věřím, že se nám všem povede dobře a že se můžeme těšit na nějaká nová dobrodružství či zážitky a hlavně nezapomínejte zůstat pozitivní a jít si za tím, v co věříte.


Už v minulém článku jsem vám pověděla, že jsem si koupila nový fotoaparát Nikon a zatím jsem s ním velmi spokojená, ačkoliv se teprve učím, jak s ním fotit a pořizovat nějaké pěkné fotky. Doufám, že se vám moje budoucí foto-články právě díky této nové krásce budou líbit. 


Už jste někdy jedli tyhle datle? jsou šťavnatější, než ty sušené a je to naprosto super sladkost pro osoby, které se snaží jíst zdravě. Navíc, tahle dobrůtka je prostě delikatesa! Kupovala jsem je mimochodem v Penny, ale viděla jsem je i v Lidlu.


Tohle spodní prádlo se mi moc líbilo a já jsem hlavně úplný maniak v tom, že ráda nosím krásné podprsenky a kalhotky. Tuto sadu jsem koupila v Lidlu a vypadá naprosto skvěle! Určitě si tam zajdu ještě pro tmavě červenou s brazilkami, které mi přijdou moc sexy!


Borůvky jsou teď mým nejoblíbenějším ovocem a jím je opravdu často. Většinou si je buď jen takhle zobu z misky a nebo jsou výborné s jogurtem a datlovým sirupem. Také vám chutnají?


A poslední fotka z dnešního rána. Když jsem viděla, že se i k nám dostavil Mrazík, tak jsem se cítila jako v nějaké pohádce. Taková krása!!! Musela jsem tedy pořídit pár fotek a tahle se mi z nich líbí asi nejvíce.


9 komentářů:

  1. ten foťák je super! Do nového roka ti prajem len to dobré:)

    Srdečne ťa a tvoje čitateľky pozývam na giveaway na mojom blogu♥

    OdpovědětVymazat
  2. Datle jsem si oblíbila, mimochodem pěkné nehtíky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě také přeji krásný nový rok. Určitě si ho zase užijeme, u mě bývá každým rokem lepší a záživnější. Tyhle datle znám, zrovna minulý týden jsem je měla, jsou fakt dobré. Borůvky mám moc ráda, stejně tak i ostružiny ale nejlepší jsou ty z přírody. Spodní prádlo je moc pěkné, taky bych si chtěla pořídit nějaký takový set. V Lidlu jsem dlouho nebyla ale vím že ve Španělsku měli od čtvrtka nějaké spodní prádlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!!! já jsem tohle kupovala tady v CR, ale juknu se i tam :) určitě bude super i tento rok!

      Vymazat
  4. Tebe taktiež všetko dobré do nového roku, maj ho krásny a úspešný :) Ďatle mám inak i ja celkom rada, nedávno som si kúpila ďatle plnené marcipánom a bola to fakt dobrota :)

    OdpovědětVymazat
  5. myslím si, že foťák je skvělá investice a Nikon patří mezi ty lepší značky pro focení, také si budu foťák pořizovat a právě rozmýšlím i nad Nikonem.:)
    Spodní prádlo je krásné, především ta podprsenka, také jsem docela maniak na to, ale už nic kupovat nesmím, nemám to kam dávat:D
    Přeji ti krásný Nový rok:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. vsetko dobre aj tebe, vela stastia s novym fotakom a dalsimi skvelymi recenziami :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!