sobota 28. ledna 2017

Pan Perdu - Francouzský toast

Krásný den,

nedávno jsem se dívala na videa od pana Pohlreicha, kterého mám velmi ráda a jelikož jedno z mých letošních předsevzetí je naučit se dobře vařit, tak jsem začala sledovat právě jeho videa. Neříkám, že vařit neumím, ale takové ty tipy, které jsou nezbytné k tomu, aby vám jídlo chutnalo co nejlépe neznám, a on je ve videích vždy u každého jídla zmiňuje. Navíc se mi líbí, že pokaždé připravuje různé druhy kuchyní. Není to jen česká nebo známá francouzská, ale také asijská, což mi připadá naprosto úžasné. Na přesnou přípravu tohoto snídaňového chleba přímo od něj se podívejte zde: Teď vaří šéf.

Ingredience pro 2 osoby:

2 plátky toastového chleba
2 vejce
mléko bez laktózy (vy můžete použít i jiné)
skořice
1 jablko
agáve sirup ( originální recept je s medem)
šťáva z citronu
máslo bez laktózy (on použil přepuštěné)

Nejdříve si v misce dobře rozšleháme vajíčka a poté přidáme trošičku mléka a skořici. Necháme to chviličku odležet a mezitím si odstraníme slupku a jádřince z jablíčka a nakrájíme ho na malé kostičky. Poté si dáme máslo na pánvičku a když je hezky rozehřátá, tak tam hodíme jablíčko a necháme jej restovat a čas od času jej promícháme. Po chvilce přidejte vaše sladidlo a šťávu z citronu. Nechte restovat až do té doby, než vám budou připadat taková lesknoucí se a malinko zlatavá.

Mezitím co se nám dělají jablíčka, tak si toastový chleba rozřízneme na trojúhelníčky a vložíme jej do misky. Pořádně jej ve směsi vymácháme a dáme na rozpálenou pánev s máslem. Necháme ho tam až do té doby, než je povrch jakoby zlatavě hnědý.

Nakonec si dáme toasty na talíř i s jablíčky. Můžete přidat moučkový cukr, ale já jsem zvolila znovu agáve sirup a řeknu vám, je to mňamka!





7 komentářů:

  1. Taková víkendová snídaně. Nedokáži si představit že bych si takhle dlouho připravovala snídani při běžném dni. Musí to být fakt mňamka. Z dobré snídaně mám vždycky lepší chuť do života a celého dne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono to ani moc dlouho netrvá. To kolikrát připravuju i smoothie delší dobu. Ale jo, je to spíš víkendovka :). Jinak s tou radostí to máme stejně :)

      Vymazat
  2. Awwww....delicious! :)))....i love this kind of breakfast ! :D :))....thanks for your post and best wishes from hotel defereggental ( http://www.jesacherhof.at )....Anita ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!