středa 4. ledna 2017

Vzorečky parfémů

Krásný den,

v poslední době se ze mě stal voňavkový maniak. Zkouším různé vůně a začínají mi vonět ty, které mi předtím nevoněly a to například La Vie Et Belle mi přišla strašně těžká a babičkovská a teď ji začínám přicházet na chuť a naopak je mi na první přivonění velmi příjemná. Nejvíce mi ale momentálně voní Giorgio Armani - Si a předtím jsem si oblíbila Hermés - Le Jardin. Tyto vůně jsou ale hodně výrazné a silné a spíš vhodnější právě teď do tohoto zimního období nebo večer. V létě bych samozřejmě volila lehčí a svěží vůně.

Nicméně od www.notino.cz jsem dostala k vyzkoušení pár vzorečků vůní a tak jsem neváhala a všechny tři ihned vyzkoušela. Jako první jsem zvolila toaletku Lolita Lempicka - voní krásně svěže, ale sladce a jemně, není výrazná a nebolí mě z ní hlava. S kamarádkou jsme ji zhodnotily velmi pozitivně, protože to není žádná tuctovka, ale naopak je neskutečně originální, takže s ní jisto jistě zapůsobíte. Na internetu jsem se koukala i na flakonek vůně, který vypadá naprosto roztomile a navíc mám moc ráda fialovou barvu, takže za mě je to prostě opravdový luxus.




Druhou vůní je Burberry Touch for Women - Eau de Parfum natural spray vaporisateur. Je to také vážně božská vůně a je především velmi zajímavá, protože nejdříve voní jemně a čistě a po jisté době cítíte další složky toaletní vody. Přijde mi, že v něm něco voní nahořkle a celkem dost pronikavě, což mi ale není vůbec nepříjemné a asi mi to připomíná sušenou citrónovou kůru. Je to určitě netradiční vůně a jistě bych ji spíše zařadila mezi jarní a možná i ty letní varianty. Na Notinu mají 100ml za 554 Kč, což mi za tak super vůni přijde jako opravdu dobrá cena.


A jako poslední jsem vyzkoušela toaletní vodu od Mexx - Energizing woman. Tato vůně mi z těchto tří přijde nejsladší a nejvýraznější. Cítím z ní nějaké ovoce a je taková sladší. Určitě bych ji používala v létě, protože mi přijde svěží a právě i dle toho názvu bych ji taky tak popsala ,,energická". Bohužel ale asi nebude patřit mezi mé oblíbené vůně, alespoň prozatím jsem si k ní nenašla cestu. Je na mě moc výrazná, až mi dokonce v některých okamžicích vadí, což se mi ale nicméně u těchto pronikavých vůních stává velmi často. Myslím si, že výhodou právě naopak bude výdrž vzhledem k té výraznosti. Určitě ji ale dejte šanci a vyzkoušejte ji, protože každý máme zcela jiný vkus a právě vám se líbit jistě může.


Za mě je tedy favoritkou ta první Lolita Lempická a jak jsem psala, tak mojí úplně nejoblíbenější je momentálně Si od Armaniho. A co vy a vůně? která je vaše oblíbená? 

16 komentářů:

  1. Já miluju Marc Jacobs - Daisy dream. Používám jí už několik let a pořád ji miluju! A navíc ten flakonek... nádhera <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda! flakonek je krásný a vůně úžasná!

      Vymazat
  2. Já vzorečky ráda sbírám, ale moc nepoužívám. A to vzorky všeobecně, nejen vůně :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky, ale právě je teda všechny zkouším :)

      Vymazat
  3. Také mám doma od loňských Vánoc Si od Armaniho a je to moje nejlepší vůně, spolu s La Vie Est Belle od Lancome, tyto dvě vůně střídám a nikdy si ji nezapomenu nastříkat před odchodem do práce. Bez vůně si připadám jako bez oblečení a je to moje každodenní samozřejmost :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jsou to neskutečně krásné vůně! taky se musím vždy navonět, bez toho by to nešlo :)

      Vymazat
  4. parfem armani si je vyborny aj la vie est belle, sice mam radsej aj ine ale tieto su tiez fantasticke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také mám ráda i jiné, ale tyhle teď nejvíce

      Vymazat
  5. Ta Burberry by se mi asi nelíbila.. Ale Si je hezká :) Doma mám momentálně Chloé Chloé a ta je pro mne teď absolutně nejvoňavější o.O

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  6. Od Burberry tahle vůně je fakt dobrá a mě osobně voní. Cena je vážně super ale nemám zkušenost jak dlouho vůně vydrží. Já mám ráda Black Opium od YSL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydržela celkem dlouhou dobu. Tu Black Opium jsem myslím zkoušela, ale už nevím, jestli mi voněla.

      Vymazat
  7. Miluji vzorky vůní a podle nich si často i novou vůni vybírám :) Lolitu Lempickou (fialové jablíčko) jsem měla a byla fajn, ale neoslovila mně natolik abych si jí pořídila znovu, ale vůně je to jistě krásná...

    Jinak moje top vůně je Chanel No.5 Eau Premiere, JOOP! Le Baine, Today od Avonu, Zelený čaj od Elizabeth Arden a 5th Avenue od Elizabeth Arden, Bvlgary Noir jasmine....některé se mění jiné zůstávají, vůní musím mít doma zkrátka hodně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéé, ty jich máš! já mám oblíbené ty dvě poslední, co jsi zmínila a Lolitu chci vyzkoušet v plném balení, tak jsem zvědavá :)

      Vymazat
  8. I've never tested these fragrances, my favorites are Black Opium (YSL) and Armani Code :)
    Have a nice week!

    www.luciagallegoblog.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!