neděle 22. ledna 2017

Winter-Spring fashion style

Krásné nedělní ráno,

doufám, že jste nezmrzli, protože když jsme si mamkou posledně volaly na skypu, tak říkala, že máme v Čechách -15°C. Zzz....tady je tedy taky zima, ale hlavně spíš v noci teplota klesne max. na -2°C a prý tu i na západě Španělska napadl sníh. Letos je to tedy trošku extrém. Nicméně, já jsem se byla včera s kamarádkou projít a podívat se na kravičky a během toho jsme také nafotily můj jarní, ale dá se říct i zimní outfit, protože jsem měla hodně teplý svetr a pod ním termo oblečení a koženou bundu, která drží teplo hezky uvnitř. A pak černé kalhoty do pasu, do kterých jsem zasunula svetr a super univerzální boty z Deichmanna. Myslím si, že se fotky povedly a kdyby vás zajímalo, jak jsem si natočila vlasy, tak bych vám to mohla ukázat v příštím článku. Líbí se Vám tento outfit a červené kožené bundy??
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey guys, 

I hope you are not frozen because it has been quite cold in the central Europe and even here in Spain. However, I would like to show you my kinda winter-spring outfit which I have chosen for yesterday´s walk with my friend. I worn my new leather jacket that I got from my mum, high-waisted black trousers, super comfortable shoes from Deichmann and my winter sweather. If you like my hairstyle, let me know in the comments and I will make a step by step article for you next time. Kisses. 








Boty - Deichmann
Kalhoty - Shana 
Bunda - Orsay 

22 komentářů:

  1. Teda Vánoční svetr bez sněhu vypadá tak nějak zvláštně :D ale tak ve Španělsku se to dá pochopit ;) A už tady taková zima není :D i když pro mě je zima cokoliv co je pod 20 stupňů :D

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahaha, jo no :) ale je pořád zima a svetr je teplej :D

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotky i outfit!:) Závidím ti, že jste bez sněhu!:) Hned bych měnila :D nemám sníh ráda!:D
    Každopádně nemůžu si pomoci, ale na první fotce vypadá ten strom jako srdce!:) Moc pěkné
    Lady Caterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc! a díky za upozornění! vůbec jsem si toho nevšimla a vypadá to skvěle!!!

      Vymazat
  3. you have a beautiful smile x
    i'm following you ♥
    www.blog017.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. U nás by som bola kocka ľadu, keby tak vyjdem von:D Ale super outfit aj fotky:)

    Giveaway o balíček produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat
  5. Koženka je pecková a aj celý outfit :), aj ja chcem, aby u nás bolo tak teplo :(
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  6. Bunda je krásná, líbí se mi styl střihu i barva. To tady bych ani s tím svetrem pod koženou bundou neobstála a umrzla. Ani nevíš jak ti závidím, že jsi ve Španělsku. Hned bych se tam vrátila. Tady je zima a já od té doby co jsem se vrátila ze Španělska tj.30.prosince, oblékám neustále ten stejný outfit. Už se těším až sníh roztaje a budu moci vylézt ven alespoň v kabátě. Vlnité vlasy ti moc sluší, takhle jsi se na blogu snad nikdy neukázala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Terezko! jojo, rodiče mi říkali ;). Tady je taky zima, ale rozhodně ne taková. Myslím, že jsem už jednou takhle vlasy na blogu ukazovala, ale už je toho hodně dlouho. :)

      Vymazat
  7. Krásny outfit, z fotiek vyžaruje štastie. :) Inak nádherná bunda !

    OdpovědětVymazat
  8. Super fotky, pasuje ti to, hlavne natočené vlasy, tie sa mi moc páčia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! jo jsou krásný ty vlásky, ale hrozně se tím natočením bohužel ničí :(

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!