pondělí 20. února 2017

Málaga, Španělsko a nechutný zážitek z hostelu

Krásné odpoledne,

dnes si ještě užívám posledního dne volna, protože tu zrovna u nás slaví svátek svaté Luny, takže jupíí. Jinak jsem tedy o víkendu trošičku cestovala a splňovala si svůj sen a to podívat se do Afriky, o čemž ale budu psát v příštím článku. Tentokrát vám jen ukáži pár fotek z Málagy, jež je pobřežní město ležící na jihu Španělska. Byla jsem tam už loni s kamarádkou z Maďarska a letos jsem tam cestovala sama, ačkoliv jsem se tam seznámila se super holčinou z Chile, takže to bylo hned příjemnější.

Od nás z Pozoblanka jsem se do Málagy dostala za 12€ blabla carem, což je spolujízda autem. Vyrazila jsem v 7 ráno a starší pán, který do Malagy nabízel tuhle jízdu, byl naprosto úžasný. Povídala jsem si s ním celou cestu o jeho zážitcích z cest a já sama mu říkala o těch mých, takže to pro mě byla nová a fajn zkušenost a navíc jsem se dozvěděla zase spoustu úžasných věcí. Ten pán mi i vyprávěl věcí z jeho života a člověk si pak uvědomí, jak jsou někdy jeho problémy o proti ostatním tak nicotný a až si říkáte, proč to vůbec řešíte. Mimochodem jsem si přes telefon zarezervovala na www.booking.com jeden hostel, který se nachází přímo v centru. Neměla jsem nějak chuť si prohlížet jiné hostely či hotely a tak jsem si ,,bookla" hned ten první. (chyba :D) .

Nicméně, po poledni jsem dorazila do Málagy a sama se procházela celým městem. Narazila jsem i na jednu cestovní agenturu a tam jsem se optala na výlet do Tangeru a zrovna jej měli na sobotní den, tak jsem si jej zaplatila za 70€ a druhý den jsem vyrazila. O tomto výletu vám ale povím v příštím článku, jak jsem již zmiňovala.

Hostel story🙈🙈🙈

Odpoledne jsem dorazila do hostelu, který se jmenuje stejně, jako náměstí kde se nacházel a to "Hostel La Merced". Zašla jsem na recepci, zaplatila si dvě noci za 24€ a poté jsem se šla ubytovat. Pokoj jsem měla ve čtvrtém patře spolu s dalšími čtyřmi osobami a taky s jednou holčinou z Chile - Viviane, která byla strašně super a hrozně moc jsme se spolu po celou tu dobu bavily a pak tam byli ubytováni i tři muži. Jeden Ital s obvázanou rukou, kterej šišlal a pořád se nás na něco ptal, smrděl děsně marihuanou a pořád chodil ven a zpátky do pokoje. Druhej byl mladej kluk, kterej přišel děsně vožralej a pořád tam vydával hrozně divný zvuky a pak totální egoista a machista, kterej když přišel do pokoje a ta moje kamarádka se ho slušně zeptala, jestli by zavřel dveře (který on sám otevřel), pronesl " taky bys mohla slézt a zavřít si je sama"!. Neuvěřitelný!. První noc byla děsná, já s lidma vycházím velmi dobře a dokážu skousnout skoro všechno, ale v noci jsem se bála spát, ty lidi byli fakt hrozně divný a navíc ten opilej kluk spal zrovna pode mnou a strašně smrděl alkoholem, v noci vydával takový ty zvuky, kdy potřebujete zvracet, no strašný. Byla mi zima, protože jsem musela otevřít okno, jinak bych se taky poblila a ještě k tomu tam jezdily všude šíleně moc auta, takže jsem se nevyspala. Vstala jsem v 6 ráno s ukrutnou bolestí hlavy, když jsem viděla jak je zašpiněná koupelna, tak jsem tam ani nevkročila. Sbalila jsem si to nejnutnější a doufala jsem, že mi aspoň to oblečení, který jsem tam musela nechat, zůstane na místě. S Viviane jsme si pak psaly, jak hrozný to bylo a ona poprosila už ten první večer recepční, aby nám změnila pokoj. Žádná odezva, totální ignor a pak když se Viviane osobně na tu recepci ráno dostavila, tak se s nimi pohádala a oni nám stejně pokoj nevyměnili.

Já jsem tedy odjela do Maroka a vrátila jsem se v 11 večer a totálně unavená, protože jsme chodili celý den a ještě k tomu jsem nespala, takže si to představte. Viviane už byla v hotelu a když mi řekla, že tam přišli ještě horší lidi, tak jsem byla v šoku. Já jsem potřebovala chvilku relaxu a Viviane se šla podívat na karneval, který tu noc jel naprostý bomby, skoro jako RIO ;). Já na ní čekala v hale až do jedné do rána, protože jsem do toho pokoje sama nechtěla vkročit, ale jeden z těch nových za mnou přišel a než vůbec začal něco říkat, tak jsem se ho hned zeptala, proč má věci na mojí posteli a on odpověděl, že to byla jeho postel. Tak jsme se tam asi 10 minut dohadovali, protože on říkal, že mu to pověděli na recepci, ale neměl fakturu, já jo. To NEJHORŠÍ na tom bylo, že si ,,HO" celou dobu škrábal či co a koukal při tom na mě. Pak jsem viděla z tý haly, jak tu postel čistí, takže tam stoprocentně spal a já jsem tam po něm prostě nechtěla spát. Když přišla Viviane, tak jsem jí všechno pověděla a ona se mě zeptala, jestli zavoláme policii a tak jsem jí řekla, že ne, protože co bychom jim asi řekly, že?! Nakonec mi nabídla, abych přespala s ní v její posteli a tak jsme ve 2 ráno vešly do pokoje, oni už naštěstí spali a my dvě jsme se mačkaly v té její posteli. Já jsem neskutečnou únavou usla jako špalek a vzbudila jsem se v 7 ráno. Koukla jsem se z okna a lilo jako z konve a navíc byla strašná bouřka = hromy, blesky. Vešla jsem do koupelny, totální bordel, chlapský a mokrý oblečení všude možně. Ihned jsem se vydala ven a hledala jsem zastávku autobusu, abych se mohla dostat na druhou stranu města, kde na mě čekal jeden kluk z blablacaru. Totálně promočená jsem venku ještě musela čekat hodinu, protože jsem si neuvědomila, že jsem vyrazila příliš brzy (dělám to vždycky, jsem všude min o půl hodiny dříve). Zašla jsem si tedy na snídani a pak jsem už jen čekala na svojí spolujízdu. Jela jsem tedy jen do Cordoby, protože v ten den cesta až do mého města nebyla v nabídce. Skvěle jsem si s tím klukem popovídala a hrozně jsme se nasmáli, když jsem mu vyprávěla o nějakých našich českých zvycích. Nakonec jsme se rozloučili v Córdobě a tam jsem 2 hodiny čekala na autobus domů. Celá smáčená a klepající se jsem se snažila zahřát v autobusové kavárničce s horkým čajem a v malém obchůdku se sladkostmi jsem si nakoupila spoustu pendreků a četla jsem si vypůjčenou a mokrou knížku (doufám, že mě knihovnice nezabije).Doma jsem pak byla ráda, že jsem se mohla konečně umýt a zalézt do postele. Celý výlet byl ale jinak super! Seznámila jsem se s novými lidmi, mám spoustu nových zážitků a to Maroko bylo úplně nejlepší, ale to si nechám na příště. A jak jste se měli Vy?



















26 komentářů:

  1. Tak to ťa obdivujem, ja by som z tej izby okamžite odišla, niekam inde, určite by som tam neostavala. Aspoň máš pekné zážitky, ktoré ti ostanú. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, jako já jsem od toho neměla daleko a to překousnu ledacos ;). Příště si zarezervuju jen tu s holkama nebo hotel :D

      Vymazat
  2. Jak jsem viděla tvé fotky na facebooku, hrozně moc jsem se těšila až napíšeš článek :-) Já jsem člověk, který je schopný přenést ledacos, dokonce se divím že mě ještě někdo někde nezamordoval ale co se stalo tobě, tak teda nevím co bych já dělala. Koukám že jsi ještě větší blázen než já. Nevím, nevím, jestli bych byla schopna spát na pokoji s vícero lidmi, hlavně s chlapy. Měla bych dost nahnáno, hlavně bych měla strach o věci. Oproti lidem co nic nezažili a sedí jen doma, máš alespoň zážitky a ty jsou k nezaplacení. Každopádně já bych taky neusnula. Blabla car je super věc a doufám že ho také někdy využiji. Na cestování mám právě nejradši, s kolika lidmi se vždycky seznámím.
    Těším se na článek z Maroka, někdy bych se tam také ráda podívala. Malága je krásná, zde jsem ještě nebyla ale doufám, že až se do toho Španělska někdy odstěhuji navštívím zde spousta míst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, Terko! haha jo jo, já jsem totálně crazy :D. Ty zážitky jsou super, sice v tu chvíli to bylo fakt děsný, ale teď na to vzpomínám s úsměvem. Maroko bylo krásný, chci vidět více měst. Zatím jsem byla jen v tom Tangeru.

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotečky, ale ten zážitek je teda hrozný :-) ještě se mi nestalo, že by bylo na dovolené všechno jako z popisu v katalogu. Teda ne, že by to vždy stálo za nic, ale pokaždé se najde nějaká výtka, která by se dala změnit :-) třeba jednou jsme byli v Egyptě v jednom ne moc luxusním hotelu a asi po třech dnech jim tam vyhořela elektřina, tak nás přestěhovali do super hotelu, takže všechno zlé je pro něco dobré :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ona to nebyla dovča. Já takhle cestuju sama, takže si všechno rezervuju jak chci já :). Super, že vám nabídli ten druhý hotel.

      Vymazat
  5. Nice post thanks for the share
    Top rated coupons by Fivestarcoupon.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten zážitok, teda fakt nezávidím, mne sa stalo už všeličo, ale tak toto je fakt otras. Inak fotky skvelé, my sa v máji tiež chystáme na Malagu, tak snáď nám nič do toho nevojde. :) xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! tvůj komentář mě moc potěšil! :)

      Vymazat
  8. Fantastic post!
    Kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, máme velkou radost z tvých zážitků s BlaBlaCarem! :) Rádi bychom ti poslali pár dárků, pošli nám prosím svou adresu na www.facebook.com/blablacarcr. Přejeme další skvělé zážitky na cestách, Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky a máš to moc hezky, poutavě napsáno :) teda musím říct, že si docela odvážná, já bych do něčeho takového asi nešla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju!!! to jsem ráda, že se článek čte dobře a odvážná asi jsem :D

      Vymazat
  11. Krásný článek a ty fotky :) Moc pěkné :)
    Gingernika

    OdpovědětVymazat
  12. Jani fotky nádherný ♥. No a k tomu hotelu mazec teda, to já bych nejspíš neměla odvahu si takto pronajmout hotel společně s ostatníma lidma, protože bych se už předem bála s kým tam budu, no a když bych měla být s těmito lidmi, tak bych asi strachy neusla. Mazec teda

    OdpovědětVymazat
  13. to si teda odvážna, ja by som ušla z tej izby a spala by som ani neviem kde :D , ale máš naozaj krásne fotky, dúfam že sa tam tiež raz dostanem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! no já jsem o tom přemýšlela, ale nebylo kde :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!