neděle 12. března 2017

Jídlo - Food

Krásné nedělní odpoledne, 

tento víkend jsme tu měli 25°C a konečně jsme se mohli opalovat a užívat si krásného počasí. S touto příjemnou změnou teploty se také většinou mění můj jídelníček. Jím více saláty a lehká jídla, ačkoliv i v zimě si často připravuji jídla se zeleninou. Rozhodla jsem se, že vám ukážu fotky svých každodenních obědů a večeří. Zahrnula jsem tam i dezerty a to například pečené banány s kokosem, jogurtem bez laktózy smíchaným se skořicí a kakaem. Vidět tam můžete i mojí oblíbenou hořkou čokoládu s ovocem z řady Deluxe, kterou si můžete koupit v Lidlu, borůvky a domácí jablečný štrúdl s jogurtem. 

Saláty se skládají z mixu různých druhů salátů jako je rukola, polníček atd. Přidávám tam pokaždé půlku avokáda, rajče, papriku, okurku, olivový a lněný olej. Potom dle chuti si vybírám další ingredience jako například usmažené vajíčko, rybu nebo šunku. Občas také přidávám různá semínka, olivy a sušená rajčata. Dobrá je také opečená cuketa nebo cibule. Někdy si dělám saláty z kuskusu, které jsou taky velmi lehké a zdravé. 

A co vy? chutnají Vám saláty a lehká jídla? 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey guys, 

I hope you are doing well. We have had such a good weather this weekend so I have enjoyed my days a lot. With the change of temperature, changes also my diet. I tend to eat more salads although I try to eat them during the whole year. I also share some of my desserts such as grilled bananas with coconut flakes, yoghurt without lactose and cinnamon. I quite like couscous so I sometimes make some dish with it as well. The key of my diet is including vegetables to every meal. My treats are sweets so I need to work on that even though I know that there are a lot of healthy versions nowadays. 





24 komentářů:

  1. To já teda nemůžu číst jak má někdo někde 25 stupňů :( Lehká jídla mám fakt ráda, ale přesně když je takovýhle počasí, v létě taky vždycky pěkně hubnu :D jenom ta zima mě nějak nutí se cpát...

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jím v zimě spíše více polévek, ale nijak moc se stejně necpu. U mě spíš záleží na náladě :)

      Vymazat
  2. MŇam Jani :) já zeleninu mám moc ráda, není zelenina, kterou bych nejedla (akorát dušenou mrkev nesnáším :D). Zařadila jsem teď taky více zeleniny, hlavně na večer už jen zeleninový saláty

    OdpovědětVymazat
  3. Mě lehký jídla chutnají, protože se pak necítím jak sud. :D takže určitě jim dávám přednost :)

    OdpovědětVymazat
  4. Až jsem z toho tak nějak dostala hlad, škoda že jsem v období nemoci, kdy do sebe nic nedostanu, ale po tomto, no nevím, nevím :D

    OdpovědětVymazat
  5. mňaaam zbiehajú sa mi slinky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju lehká jídla, hlavně v létě, ale teda nejim rajčata :D. Teď na jaře jsem zase extrémně polévková. :)

    https://jednoubudubiolog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Robím si podobné šaláty ako ty😊 Zdravé a chutné ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, všechno vypadá skvěle! :) Já saláty miluju hlavně v létě, v chladnějším počasí mi moc nejedou :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Aj ja chcem take teplo..., u mna sa tiez s teplom meni jedalnicek a mam chut na nieco riadne svieze ;) inak to vsetko vyzera fajne :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já to mám uplně stejně jako ty ! V létě jím hlavně saláty a v zimě se můžu utlouct po těžších a hlavně teplých jídlech :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda i v zimně spíše ta lehká, ale miluju polívky.

      Vymazat
  11. Ja milujem hlavne čerstvú alebo surovú zeleninu a ovocie, ale aj mäso a šaláty sú moje naj! :) K tej Tomese, čo som písala na blogu (to solárko s vodou z mŕtveho mora), podľa toho čo som sa dočítala, malo by to byť aj na aknóznu pleť :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! díky! juknu se po tom, ale zatím jsem to nikde neviděla.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!