neděle 5. března 2017

Must have produkty

Krásné odpoledne,

jak jsem vám slíbila v předešlém článku, tak vám v tom dnešním představím produkty, které používám na své vlasy. Většinou obměňuji šampony i masky na vlasy, ale oleje a balzámy mám své oblíbené, hlavně kvůli úžasným účinkům a vůním, takže ty si kupuji stále dokola.

Než se pustím do samotné recenze, tak bych vám ráda ukázala tuhle koláž tří fotek z minulého týdne, protože jsem se vydala navštívit svoji kamarádku do městečka zvaného Ciudad Real a tam jsme slavily tří denní karneval. Já jsem mimochodem vyhrála obrovskou medaili za nejlepší tanečnici karnevalu a až na to, že jsem ztratila hlas a teď nemůžu skoro vůbec mluvit, tak jsem si to báječně užila!


S čokoládou jde všechno lépe a přímo tuhle jsem si v poslední době velmi oblíbila. Je to hořká čokoláda s červenými ovocnými plody (asi jahody a maliny). Je to naprostá delikatesa! Nevím, jestli se dá koupit i u nás v Čechách, ale já si ji kupuju v Lidlu nebo DIA


1. Suchý šampon od Aussi - Miracle Dry shampoo je naprosto úžasný suchý šampon, který sice musíte pořádně do vlasů zapracovat, ale funguje skvěle, hezky voní a také vám vytvoří objem. Je určený pro jemné a zplihlé vlasy, které mám právě já. Kupovala jsem jej tady ve Španělsku o mnohém dráž, než jej mají na www.notino.cz, kde stojí 69 Kč, což je super cena. I druhý den po použíti tohoto produktu mám vlasy většinou fajn, a navíc jak jsem již psala výše, tak skvěle voní.

2. Cien - lak na vlasy volume 4 - není to žádná hitparáda, ale určitě vám vlasy zafixuje, nijak zvlášť mi nevoní, ale vlasy neslepuje a je to prostě obyčejný lak na vlasy z Lidlu, který se vám bude vždycky hodit.


3. Balzám na vlasy od Lush - R&B - je již moje druhé balení a i přesto, že je o něco dražší, tak mně osobně prostě naprosto skvěle voní a je super na moje suché konečky vlasů. Bohužel s ním mám jeden menší problém, protože když si jej nanesu do délek, tak mi je totálně zmastí a neskutečně silně voní. Asi to bude logický, protože je balzám určený pro kudrnaté vlasy, ale to nevadí. Určitě si jej vyzkoušejte ovonět v Lushi.

4. Herbal Professonal Care - Maska na vlasy - tuhle masku mi na vlasy nanesla moje kadeřnice a já jsem se do té vůně zamilovala. Zůstane vám tam do té doby, než si umyjete vlasy, a navíc je to BIO produkt a vlasy mi vyživuje a nezanechává je zplihlé a bez objemu, což je strašně fajn vzhledem k tomu, že je mám jemné a bez objemu.


5. Schwarzkopf Gliss Hair repair - tohle je moje asi třetí balení, používám jej každý den vždy před rozčesáváním vlasů, protože mi přijde, že si pak ty konečky tolik neničím. Navíc krásně voní a má v sobě i oleje, ale vlasy vám nezmastí, takže za mě je to super kup.

6. Arganový olej z Maroka - tento olej jsem si koupila v Maroku a je naprosto úžasný. Používám jej na vlasy i na obličej. Voní jako ořechy nebo mi i někdy připomíná popcorn. Vlasy mi teda vždycky totálně zmastí, ale používám jej přes noc a masíruji si jím pokožku hlavy. Koukala jsem na stránky Notina a pod názvem arganový olej z Maroka pak najdete olej z jejich nabídky od Saloos, který si určitě objednám já, až mi dojde ten můj.


7. Silver šampon - UFAES - jsem koupila v místním kadeřnickém obchodě a používám jej 2x týdně na konečky vlasů. Míchám jej s tou maskou na vlasy Herbal a nechávám jej působit 30 minut. Zatím jsem tedy nepostřehla, že by se mi ty oranžové a žluté tóny nějak měnily, ale musím tomu dát trošku čas anebo si zajít znovu ke kadeřnici a nechat si vlasy ještě více zesvětlit.

8. Kopřivový šampon Klorane - není to vůbec špatný šampon, já jsem si jej koupila, protože mě svědila pokožka hlavy a měla jsem vždy hned druhý den mastné vlasy a je pravda, že si je teď myji každý třetí den a pokožka hlavy mě už nesvědí. Nevím ale, jestli je to díky šamponu nebo olejům, které jsem začala používat. Celkově mi ale produkt vyhovuje, jelikož mi přijde, že vlasy nevysušuje a jsou po něm hezky lesklé a dají se dobře rozčesat. Opět jsem jej kupovala tady ve Španělsku o mnohem dráž, než jej vidím na Notinu, což je teda úžasný zjištění, ale aspoň si jej tam můžete objednat levněji právě vy.


9. Jablečný ocet od Natur Green - používám jej jak do salátů, jako ranní očistný drink anebo jím po umytí splachuji vlasy. Potom je mám lesklejší a vypadají opravdu krásně. Tento úžasný produkt určitě nepodceňujte, protože má i spoustu jiných benefitů. Určitě jej vyzkoušejte.


10. Posledními věcmi jsou tyto dva hřebeny. Doma jich mám více, ale tady mi stačí jen Tangle Teezer a tento plochý hřeben na tupírování nebo na pěšinku. Určitě bych si chtěla koupit nějaký dřevěný kartáč, které jsou prý nejlepší.


Jaké jsou vaše oblíbené vlasové produkty, které si neustále kupujete? 

40 komentářů:

  1. Doma mám akurát Cien lak a je fajn. Aussie mi hrozne mastil vlasy, to je sranda, ako niekomu vyhovuje a inému nie.

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? já jsem s ním naopak velmi spokojená :)

      Vymazat
  2. Moje jediná must-have věc v životě je alespoň jednou týdně Ben&Jerry's zmrzlina :D
    Jinak co se kosmetiky týče, tak to pořád obměnuji. Jediné u čeho držím už x let je krém na obličej od Nivea.

    Travel with Marky || Život v Americe

    OdpovědětVymazat
  3. Používám taky hlavně Tangle teezer a Detangler, a nic jiného moc nevyhledávám. Ta Gliss péče vypadá zajímavě, já teď čekám až vypotřebuji nějaký olej Elseve co mám, a chci zkusit olejíček od Dove :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten druhý kartáč neznám. Olejíček od Dove bude určitě super!

      Vymazat
  4. Skvelý článok a tangle teezer je top :)

    OdpovědětVymazat
  5. Klorane šampón mám aj ja doma, doniesla som si ho z jednej akcie, ale zatiaľ som ho nepoužila. Som zvedavá, čo to bude, mám s ľanovými semienkami.
    A celkom ma zaujal suchý šampón od Aussie. Ja používam klasiku od Batiste, lebo suché šampóny nemám rada a tento mi zatiaľ sadol.
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá na recenzi! Od Batiste jsem ještě žádný neměla.

      Vymazat
  6. tak ale to si mala pekný zážitok a tá medajla je milá :) Lush by som chcema veľmi vyskúšať. S lakom na vlasy od Cien som spokojná tiež :)

    OdpovědětVymazat
  7. O jablečném octu už jsem něco slyšela. Ale na vlasy jsem ještě nezkoušela. Měla bych strach, že po něm budou vlasy cítit, když už se neoplachuje nebo po něm budou vlasy vysušené. Já je mám totiž hodně suché.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to právě není vůbec cítit! ale vlasy ti to vysušit může

      Vymazat
  8. Super článek :)
    Ejnets in Lisboa
    A díky že ses přidala do naší skupiny Czech Travel Bloggers TADY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc!!! já jsem se tam přidala ráda :)

      Vymazat
  9. Super článek! Mé jediné must have je vodička od dermatologa, která mi jako jediná pomohla s akné! :D
    http://catthegdiaries.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super! mně ta moje žádnou nedala :/

      Vymazat
  10. Jani, na té postranní fotce s květinama Ti to moc sluší :* Čokoláda vypadá úžasně, v nějakých limitovaných týdnech jsem ji viděla v Lidlu a jinak vím, že ji prodávají v Albi, ale tam mi přijde předražená. Jestli bych měla říct jeden produkt, co si kupuju na vlasy pořád dokola tak je to kokosový olej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to jsem ráda, že sis všimla a děkuju! jo jo, mají ji i v Lidlu. Kokosák je na vlasy super!

      Vymazat
  11. vypadá to moc hezky ale nic z toho neznám :O

    http://xoxo-ronnie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hhaha nevadí :) určitě máš svoje must have produkty :)

      Vymazat
  12. Pekný článok, arganový olej chcem už nejakú dobu na vlasy vyskúšať a tiež by som sa rada vrátila k obyčajnému žihľavovému šampónu :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kopřivový šampon používám a je super :)

      Vymazat
  13. Ten Cien mě tak láká:) Přesně tento Glisskur ve spreji jsem měla také, ale teď preferuji černý, který kupuji pořád dokola.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  14. Určitě něco z toho vyzkouším. Mám často problémy s pokožkou hlavy, tak třeba mi tvůj článek pomůže a najdu šampon či produkt, který mi opravdu pomůže :) Bohužel na moje vlasy a pokožku produkty zabírají všelijak :/
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám a určitě produkty vyzkoušej! i mojí kamarádce masáže hlavy s oleji pomáhají.

      Vymazat
  15. Osobně mám zkušenost pouze s Gliss Hair sprejem a ten je bezvadný. Ostatní produkty jsoumoc zajímavé..hlavně Lush :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  16. Zajímavé produkty, já teda nepoužívám z tohoto nic, mám taky daleko jiné vlasy než ty. Notino má kosmetiku, řekla bych až extrémně levnou. Když ale porovnám ceny věcí v obchodech, většinou zjišťuji, že ve Španělsku mají kosmetiku ve stejné cenové kategorii jako u nás, někdy i levnější. Na rozdíl od nás mají vyšší platy, sice dražší bydlení ale myslím si že si tam člověk dovolí více než u nás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky mi přijdou ty produkty celkem levné a platy mají vyšší. Bydlení je dražší :)

      Vymazat
  17. Veľmi pekný článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Ja nedam dopustit na tento sampon https://www.lekarnasporilov.cz/Pece-o-telo/Pece-o-vlasy/KLORANE-SAMPON-QUININE-400ML-VYPAD-VL.html Jiz druhy rok jej pouzivam a vlasy se neuveritelne zlepsily.

    OdpovědětVymazat
  19. Jelikož mívám období, kdy mi více padají vlasy, nedám dopustit na Klorane šampon s chininem. Teď mi na běžnou péči vyhovuje šampon a kondicionér od Bione. Nemůžu si kupovat stejný produkt stále dokola, většinou má potom opačný efekt na mé vlasy i vlasovou pokožku, která mě po nějaké době začně nepříjemně svědit a donutí značku změnit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky produkty často měním, ale teď zůstávám ráda u Klorane. :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!