čtvrtek 2. března 2017

Péče o vlasy - Historie mých vlasů - Jak je mít dlouhé

Krásný večer, 

dnes bych se s vámi chtěla podělit o péči o moje vlasy a jak si je udržuji dlouhé a relativně zdravé. Asi vám nejdříve krátce popíšu historii mých vlasů, tj. barvení, stříhání, trvalá, jelikož si je už asi od dvanácti let pravidelně NIČÍM. Většinou jsem je měla dlouhé, ale dvakrát jsem se nechala ostříhat úplně na krátko.

Charakteristika mých vlasů: Celkově mi rostou rychle, mám je mastnější a myji si je každý druhý až třetí den, kdy tedy většinou používám suchý šampon od Aussie (miracle dry shampoo), který je naprosto geniální a v ten stejný večer si je pak důkladně rozčesávám a nanáším do nich nějaký olej a většinou jej nechávám působit až do rána. Vlasy mám jemné, konečky lámavější, ale celkově vypadají zdravě a jsou lesklé.

Barvení mi začalo telenovelou Kachorra, kdy jsme se tenkrát s mojí nejlepší kamarádkou, zamilovaly" do hlavní hrdinky. Ona měla úplně červené vlasy a mi jsme tedy nemohly být pozadu. Pak jestli si dobře pamatuju, jsem si nechala udělat trvalou, ale takovou tu jemnou a dlouho jsem nosila vlnité vlasy, ale kaštanovou barvu. Poté jsem se nechala ostříhat skoro na krátko a měla jsem blond melíry. Na střední jsem se pak nechala obarvit úplně na černo, protože se mi havraní vlasy líbily od jakživa, a to i teď. Když jsem žila v Anglii (r.2012), tak jsem se nechala odbarvit na blond, to se mi ale moc nelíbilo a ani se to ke mně nehodilo. Takže jsem si vlasy asi po měsíci obarvila Hennou na hnědo, ale chytlo mi to do zelena. Nebudu vám vyprávět, jak se mi z toho chtělo brečet. Svoje dlouhé vlasy jsem si teda musela nechat ostřihat po ramena, protože byly zničené. Avšak zelená se nevymývala a já se tedy rozhodla pro černou. Tu jsem nosila asi 3 roky a poté jsem si vlasy přestala úplně barvit, což je asi 2 roky zpátky.


12 let - Moje přírodní barva vlasů
Trvalá 


Anglie 2012
Anglie 2013
2015

2016



2017 - před obarvením
Tak tedy abych to shrnula, tyhle poslední dva roky se mi vlasy čím dál tím víc zesvětlovaly a vůbec nevím, čím to mohlo být, možná asi ještě tím sprejem od Loreálu. Na té fotce před odbarvením můžete vidět, jak světlé jsem ty konce měla. Po ramena jsem ale měla úplně přírodní popelavou hnědou. Od té doby jsem si vlasy stříhala jen já sama a nebarvila si je až do minulého týdne, kdy jsem přemýšlela o ombré. Dlouho jsem to chtěla, ale až teď jsem odhodlala. Zašla jsem tedy ke kadeřnici, abych měla jistotu, že to dobře dopadne. Bohužel se tak nestalo a některé úseky jsou spíš rezaté. Kadeřnice tvrdí, že je to tím mým barvením, ale já jsem spíš zpozorovala, že mi to chytlo tam, kde jsem to měla už zesvětlené takovým tím sprejem, co si nastříkáte v létě a ono vám po nějaké době pobytu na sluníčku vlasy zesvětlí.

Koupila jsem si tedy silver šampon (UFAES champu) přímo v kadeřnickém obchodě, který mě stál 8€. Zatím po 2 umytí nevidím žádný extra rozdíl, jen je vidět, že ty hodně blond vlasy mají studený tón, takže asi bohužel budu muset zajít znovu do toho salónu a nechat si vlasy dotónovat, což moc nechci, protože si je pěstuji už dlouhou dobu a mám je dlouhé a jednoznačně se tímto konečky nehorázně zničí už vzhledem k tomu, že je mám velmi jemné. Nicméně chodit s napůl rezatými vlasy taky nechci. Dám vám tu fotky před a po, abyste viděli všechny změny, kterými jsem prošla a popíši vám, jak se o vlasy starám a jaké produkty na ně používám.

Péče: Já jsem se o vlasy začala starat velmi pečlivě hlavně v posledních dvou letech a to tak, že si do nich dávám min. 1 x týdně jakýkoliv olej. Většinou používám teplý kokosový, arganový, olivový nebo ricinový. Pokožku hlavy si masíruji cca 10 minut a olej nanáším i do délek. Takto to nechávám působit buď celou noc nebo alespoň hodinu. Poté si vlasy dvakrát jemně umyji šamponem. Momentálně používám kopřivový od Klorane, který je určený pro mastné vlasy se svědivou pokožkou hlavy. Když mi vlasy uschnou, tak si do nich nastříkám sprej od Schwarzkopf Gliss Hair repair a vlasy si rozčešu. Když si je vyfénuji, tak je mám většinou splihlé, což fakt nemám ráda. V případě, že se mi vlasy druhý den roztřepí nebo jsou divné, tak používám balzám do vlasů od Lush (R&B) nebo arganový olej, ale opravdu jen trošičku. Také občas používám masky na vlasy a teď používám Herbal Professional care a tahle maska je naprosto božská! Voní sladce a ta vůně vám ve vlasech zůstane poměrně dlouhou dobu. Občas si vlasy po umytí přeliji jablečným octem, protože jsou pak lesklejší. Snažím se je také česat opatrně a večer si ještě prsty masíruji pokožku hlavy. O víkendu, když vím, že nikam nepůjdu si do nich nastříkám nějaký olej a masíruji si je. Žádné vitaminy teď neberu, Loni jsem ale měla doplňky stravy na růst vlasů od DMka, které mi doporučila Veru.

Lupy: Dříve jsem měla hodně problémy s lupy, ale od té doby, co si do pokožky vlasů masíruji ty oleje, tak mi tento problém skoro úplně vymizel. 



2017 - březen ombré


Snad jste si tento dlouhý článek užili a příště udělám ještě dodatečný článek, kde uvidíte vyfocené všechny produkty a možná vám také budu schopná povědět, jestli už nějak zabral ten silver šampón. 

Pokud máte někdo zkušenosti s těmi narezlými odstíny vlasů, tak mi prosím dejte v komentářích vědět, jak jste se jich zbavili. 

25 komentářů:

  1. Máš moc pěkné vlásky. Já se momentálně taky snažím zlepšit jejich kvalitu a dodat jim délku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, dlouhé vlasy jsou prostě krásné a ženské :)

      Vymazat
  2. Máš krásné vlasy a to ombré se mi moc líbí. Já jsem si zrovna včera vlasy zkracovala a trochu, ale opravdu jen trochu jsem to přepískla. Sice žádná velká katastrofa to není, ale když vidím ty tvoje dlouhé vlasy, tak už se těším až mi to doroste :D
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hahah to věřím, na té fotce před odbarvením jsem si to taky vzala hodně, ale už teď je mám opět dlouhý :) Rostou rychle. BEAUTYPUSINKA

      Vymazat
  3. Vlasy mam take dlouhe, trapi me ale padani. Nepomahaji ani vitaminy, nic. A jak jsou dlouhe, tak se mi trepi konecky, ale jinak jsem s vlasy spokojena. Nemasti se, prirozene se vlni a docela maji i objem.
    Drive jsem take nosila cervene, ale uz x let jsem verna cerne a ta se mi nejvice libi i na Tobe :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S padáním má problém hodně lidí. Já si ale myslím, že ty vlasy prostě padají hodně všem. Když už máš ale holá místa na hlavě, tak je jasný, že je něco špatně. Pokud je máš ale zdravé a s objemem, tak bych to neřešila. BEAUTYPUSINKA

      Vymazat
  4. Wau máš nádherné vlásky! já je teď radikálně střihla po ramena, abych je ozdravila, hodně mi i padaly a lámaly se. A teď se budu snažit nechat je trochu vyrůst, tak snad se zadaří :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! určitě! Já si je pak asi taky ostříhám, ale teď se mi líbí takhle dlouhé :)

      Vymazat
  5. Krásné vlasy :) Já mám podobný typ vlasů, ale bohužel mám hodně řídké konce, a tak nosím až skoro mikáda. Hlavně máš teda krásnou vlastní barvu musím říct, to se jen tak nevidí :)

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! taky je mám řídké, ale záleží, jak si je ostříhám. Když je mám úplně rovné, tak jsou hustší.

      Vymazat
  6. bože aj ja chcem také dlhé vlásky! ten argánový olej musím skúsiť :)

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou teda změny! :O tady jde úplně vidět jak změna barvy vlasů z někoho udělá úplně někoho jiného :D jinak měla jsi moc krásnou přírodní barvu... já s barvama nikdy neexperimentovala, mám pořád svou přírodní a zatím mi to stačí ;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vyzkoušela jsem snad všechny kromě modré a fialové :D ahaha

      Vymazat
  8. Pekný článok! Moje vlasy si už prešli viacerými zmenami, no najviac sa mi páčila ryšavá, ku ktorej som sa začiatkom tohto roka vrátila a neľutujem! :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to věřím, mně se líběj všechny barvy. :)

      Vymazat
  9. Jani, ty seš roztomilá na té první fotce, úplná panenka :). Týjo vyzkoušela jsi toho na sobě teda opravdu dost :D. Jak máš teď ty vlasy, tak fo vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  10. mám pocit, že velmi pekné si mala aj tie ryšavé, no aj tieto tmavšie sú fajn, dôležité aby si sa ty cítila dobre :)

    Desire fashion blog

    OdpovědětVymazat
  11. Mám krátké vlasy a momentálně je nechávám narůst. Sice si je asi nenechám tak dlouhé, jako máš ty, ale musím uznat, že tvoje vlasy jsou nádherné!
    http://catthegdiaries.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Máš krásné vlasy. :) Já se přestala tak 3 roky zpět barvit a snažím se používat přírodní šampony a pořád nic :( Kdo ví jestli mi ty vlasy ještě trochu vyrostou.:) Kopřivový šampon jsem také zkoušela a myslím, že dokonce tento. :)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  13. Na to že jsi těm vlasům dávala zabrat, vypadají celkem dobře. U mě méně znamená více. Já toho poslední dobou moc nepoužívám a zjistila jsem že mi to tak vyhovuje. Třikrát za rok si nechám vlasy zesvětlit a to je s mým barvením celé. V péči o vlasy používám pouze šampon, kondicionér od Bione, v zásobě mám sadu od Manufaktury. Jinak jako masku si dávám zábal z kokosového oleje, občas si do toho přidám kávu a to je celé. Vitamíny teď žádné nepoužívám. Mě se na tobě líbí nejvíce černá barva nebo ta hnědo rezavá 2017 před obarvením, to ti moc sluší.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!