neděle 19. března 2017

Primark haul

Krásný nedělní den,

včera jsem byla na výletě v Córdobě a zavítala jsem do Primarku a ráda bych vám ukázala, co jsem si tam koupila. Jsou to spíše basic kousky. Chtěla jsem si tam původně koupit nějakou černou koženkovou bundu, kabelku a nějaký hezký oblečení na cvičení, ale žádné z těchto věcí mě nezaujaly.

Koupila jsem si tam tedy samozřejmě ponožky, protože pro ty tam chodím pořád, legíny v různých barvách, cestovní sadu lahviček na pečující kosmetiku, boty, šortky a kalhoty. Pak ještě dvě trička pro děti mojí ségry a nakonec můžete vidět diářky s tužkama z ALE-HOP, což je obchod podobný Tigeru.

Největší radost mám z těch vzorovaných kalhot a kraťas, protože vypadají naprosto úžasně.

A co Vy? Co jste si v poslední době pořídili právě Vy?





30 komentářů:

  1. Pěkné věci, do Primarku bych se ráda taky chtěla podívat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) určitě se tam jukni, mají tam fajn věci

      Vymazat
  2. Ty šortky jsou krásné! Jinak do Primarku se chci taky někdy mrknout, ještě jsem tam nebyla.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty bločky jsou neskutečně roztomilé :)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  4. Hauly milujem a tie z Primarku ešte viac :D Bola som tam zatiaľ raz a utratila som tam celá majetok :D
    Najviac sa mi ale páčia tie diáre :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  5. Moc se mi líbí deníčky a propisky :) Cestovní lahvičky jsou určitě parádní a i já bych si je ráda koupila. Legíny, boty a vzorované kraťasy se mi taky líbí, to budeš kočka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty lahvičky jsou praktický! už dlouho jsem je chtěla.

      Vymazat
  6. Krásné kousky, taky bych tam ráda zajela a pokoupila si něco :)

    OdpovědětVymazat
  7. tie zápisníky sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Primark miluju :) Většinou si tam taky kupuju hlavně basic kousky, těch není nikdy dost! Já si teď nakoupila pár věcí ze slev v New Yorkeru, což se divím, protože normálně tenhle obchod moc nemusím :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tam moc ráda chodím. New Yorker mám ráda, ale né vždy se mi tam něco zalíbí.

      Vymazat
  9. Ty notýsky jsou moc krásné!

    OdpovědětVymazat
  10. Super kousky, neejvíc mě zaujaly deníčky a ty tepláky, či legíny.:) Vypadají dost pohodlně. Jina Primark mám celkově ráda a už se těším, až se tam zase podívám. Snad brzy.
    Já si teď akorát pokoupila prádlo... :D Cože je taky potřeba.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. V Primarku jsem nikdy nebyla, ale chtěla bych tam. Ty propisky a zápisníčky jsou nádherné :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  12. Ty bločky jsou úžasné!

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Me han encantado esas libretas y bolis de la última foto, soy muy fan, ¡un beso guapa!


    www.luciagallegoblog.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sí, las puedes comprar en Ale-Hop aquí en Espaňa. Esas compré en Córdoba. Un beso!

      Vymazat
  14. Krásne veci si si kúpila. Primark má nádherné veci, aj ceny sú super, škoda len že ta kvalita nie je extra ale pri tej cene. Musím sa tam ísť už konečne pozrieť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvalita nic moc, ale mají tam super kousky :)

      Vymazat
  15. Já si z Primarku nikdy nezapomenu dovézt čisté bílé ponožky a pak ty vykrojené, které jsem si teda já koupila šedé, ale jsou boží :) Jian tu láhev mi teď dovezla z Anglie kamarádka a je super, piju z ní doma pořád :)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jjj, je suprová! ponožky si tam taky furt kupuju, ale ty vykrojený nemám.

      Vymazat
  16. Moc pěkné oblečení jste si koupila!Hlavně ty vzorované kalhoty se mi moc líbí..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!