neděle 30. dubna 2017

#2 Romwe plavkový haul


Krásný nedělní večer! 

jak se máte? já jsem zrovna na víkendovém výletu na jihu Španělska, v jednom krásném městečku zvaném Palos De La Frontera. Je to tu tak krásný! Tyto fotky jsou ale z mé předešlé dovolené z Portugalska, kde jsem byla o Velikonocích a už jste mohli vidět jedny hodně odvážné plavky, které jsem si kupovala na e-shopu www.romwe.com

Toto jsou další bikini z e-shopu, které mimochodem jako jediné nepouštějí barvu. Jsou velmi příjemné. Spodní díl je opět vykrojený do brazilek a po stranách má copánkovité šňůrky. Celé plavky jsou květované a vrchní díl má vzadu ty stejné šňůrky a vpředu, v dekoltu taky. Já jsem si objednala velikost S a sedí mi dobře. Skvělé je, že plavky drží pevně prsa nahoře, což mě osobně velmi vyhovuje, protože nemám ráda, když je podprsenka příliš volná. 

Materiál je příjemný, takový silnější, střih je taky super, takže já jsem s tímto kouskem velmi spokojená. 

Cena: 13 dolarů.

A co Vy? Už máte plavky na léto? 

Odkaz na plavky: Bikini Romwe







18 komentářů:

  1. krásne fotky má super postavu (y) závidím to teplo ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tyhle plavky se mi na tobě líbí daleko víc než předešlé, tyhle mají krásný střih i barvu. Na jihu Španělska jsem ještě nebyla. Jestli se tam někdy v budoucnu odstěhuji, což doufám že brzy, chci zde navštívit spoustu míst, seznam je plný :-) Já jsem si plavky kupovala minulý rok v létě a koupi nových plavek zatím neplánuji. O létě si letos mohu jen zdát, čeká mě nástup do zaměstnání a nečekám že by mi dali hned dovolenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty předešlé jsou hodně sexy, ale mně se líbí oboje. Tak ať se ti v novém zaměstnání daří :)

      Vymazat
  3. Fotky jsou krásné, docela ti závidím to teplo, jen ty plavky nejsou moc vidět -.-"

    eLblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidala jsem jednu fotku, tak snad jsou vidět lépe. :)

      Vymazat
  4. Ahoj :)
    Plavky ti moc sluší, vypadají super, mám v plánu si objednat podobné, ale značky Relleciga. Jedny už jsem si sice na léto pořídila, ale lákají mě i ty od Rellecigy, tak jsem zvědavá, s kolikati plavkami zase odjedu na dovolenou :D Užívej sluníčka!

    OdpovědětVymazat
  5. Hneď mám chuť ísť na pláž. Krásne plavky.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají vážně moc krásně =) a máš super postavu v nich

    http://xoxo-ronnie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. tie Fotky ma normálne nabili energiou, jooj, zavidím ti to slniečko, samozrejme v tom najlepšom slova zmysle :) a plavky sú krásne. xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  8. the post is so nice :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  9. Naprosto super fotky :) plavky ti moc sluší, ani bych neřekla že jsou z romwe :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, ale já mám teda s tímto e-shopem dobrou zkušenost. Zatím mi všechno přijde super.

      Vymazat
  10. Krásné plavky.:) taktéž závidím teplo.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!