pondělí 3. dubna 2017

Astor Mattitude Powder - matující pudr

Krásné pondělní ráno,

nejdříve bych vám ráda pověděla, jak probíhaly mé dva týdny tady ve Španělsku, během kterých jsem vám o sobě nedala nic moc vědět. Asi jste si všimli, že své články teď publikuji zhruba tak 3 x týdně a to proto, že jsem kvůli práci neskutečně časově vytížená anebo tak vyčerpaná, že si radši pustím nějaký film či seriál, anebo se s kamarádkami opalujeme, protože tu máme teď už skoro každý den přes 20°C.

Nicméně, minulý týden jsem byla v jednom kadeřnictví SIGLO XXI, které je naprosto luxusní a strašně mi budou chybět jejich služby, až se vrátím do ČR. Napravili mi moje nepovedené ombré, které mi dělala jiná kadeřnice a chytlo mi do žluta a oranžova. Řekla jsem ji, že jsem chtěla balayage, ale ona tedy odpověděla, že ví, o co jde a já jsem z toho pak byla nešťastná, protože to očividně nevěděla 😭😭. Tak jako tak, jsem tedy po měsíci zašla do toho druhého kadeřnictví a tam mi to udělali tak skvěle, že je asi budu chválit do konce svého života.


Nechci vám prozradit, kam se chystám o Velikonocích, protože plánuji udělat nějaká videa a spoustu fotek bikin, které jsem si objednala z e-shopu www.romwe.cz, takže se určitě můžete těšit na nějaké letní outfity. 

A teď už se spolu můžeme podívat na matující pudr Mattitude od Astor, který jsem si kupovala tady ve Španělsku v jedné drogérii, ale najdete jej na e-shopu www.notino.cz, kde za něj zaplatíte 75 Kč, což je super cena. Já jsem si vybrala nejsvětlejší odstín 001 Ivory, protože i když nemám úplně vybledlou pleť, tak ale vždy preferuji tyhle světlejší ,,transparentní" varianty. Samozřejmě, že si tam toho nedávám hodně, protože to by pak bylo strašně vidět a vypadala bych jako mrtvola. 



Tento pudr je vhodný pro mastnější typy pletí, kterou mám i já. Měl by zabraňovat tomu, aby se vám pleť leskla. Dělá to, ale asi tak první dvě tři hodiny a taky záleží, jestli jste ve stresu, jestli je venku teplo. Když mám nějaký super oddychový den, tak se třeba nelesknu vůbec, ale jakmile jsem pracovně vytížená nebo mě čeká něco důležitého, tak musím zapudrovávat i během dne. V tom ale nevidím mínus, spousta lidí to dělá i když není potřeba. Je to i uspokojivý pocit, když tu kosmetiku můžete použít a je k tomu důvod (tak to cítím alespoň já). Samozřejmě bych byla radši, kdyby se mi pleť tolik nemastila, ale má to i své výhody. 




Celkově mi pudr vyhovuje. Na tváři nedělá žádnou masku, je trošku prášivější, ale to mi nijak zvláště nevadí. Odstín mi taky sedí a výdrž je poměrně solidní. 

A co vy? Už jste tento pudr vyzkoušeli? Jaký je váš nejoblíbenější? 





21 komentářů:

  1. tie vlásky ti teda krásne zachránili :) ešte že tak :)
    tento púder som ešte nemala, momentálne mám obľúbený od Giordani Gold Invisible touch :) s ním sa nelesknem hneď po chvíli a nemusím sa tak často prepúdrovávať :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda! sice je mám o dost kratší, ale vypadají skvěle! Myslím, že ten jsem už měla a byl fajn.

      Vymazat
  2. tento púder som neskúšala, ja už dlho používam púder od Pupy a z Avonu, a to sú také moje stálice :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vlasy máš nádherný Jani! A pudr vypadá super!

    OdpovědětVymazat
  4. Tento jsem nezkoušela, nejvíc mi sedí asi Rimmel Stay matte :) Nádherný účes, a nestresuj se s články, hlavně užívej Španělska!

    OdpovědětVymazat
  5. od Astoru som ešte neskúšala žiaden púder, momentálne som si kúpila od Gabrielly Salvete a som s ním spokojná :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
  6. Vlasy máš překrásný ♥ a já měla taky pudr od Astoru, ale jinej a byla jsem s ním spokojená

    OdpovědětVymazat
  7. Od Astor som myslím, že nikdy neskúšala žiadnu kozmetiku. Ja nedám dopustiť na značku Bourjois. Používam od nich makeup aj púder a som nadmieru spokojná :)

    Accessoriesforbeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím od Bourjois tyhle produkty vyzkoušet! zatím mám zkušenost jen se štětcem a rtěnkou.

      Vymazat
  8. Mne akurát došiel puder od catrice, takže si musím nejaký kúpiť ale vôbec som sa ešte po nich nepozerala, takže asi bude ťažký výber. :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Vlasy máš krásné. Ve Španělsku mi přijde, že jsou kadeřnictví snad v každé ulici a vždycky si říkám kde berou furt zákazníky :-)
    Pudr jsem nezkoušela, celkově dekorativky od Astor moc nemám. Momentálně používám od Dermacol(ten s krajkou) a ještě od WetnWild, který trochu víc práší, jinak spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty vlasy!!! Bože!!! Ty jsou nádhernýýý!!! <3 Pudr jsem nezkoušela, ale za tu cenu? Myslím, že pecka! <3 Páni! To Španělsko ti moc závidím! <3 Hned bych jela taky! :) <3
    Super článek! <3 :)
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Také píšu blog a chtěla bych tě hrozně moc poprosit, kdyby ses na něj podívala! <3 Uděláš mi tím největší radost na světě! <3 Ten tvůj je úžasný! Určitě se na něj budu vracet! Hned jdu dát like na facebook a začnu tě sledovat na insta a přidám se mezi tvé odběratele! :D <3 Jsi moc milá a sympatická a tvoje články jsou skvělý! <3
    Přeju ti mnoho štěstí, lásky a úspěchů!
    S láskou
    ♥JORIES♥

    http://basic-whitegirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Vyzerá super, možno ho vyskúšam, len sa mi zdá príliš bledý :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!