úterý 18. dubna 2017

Velikonoce v Portugalsku 1# - Romwe plavkový haul

Krásný úterní večer!

včera jsem se vrátila z týdenní dovolené v Portugalsku, kde bylo tak krásně, že se mi ani domů nechtělo vracet. Nicméně pracovat se musí, takže mi zbývají ještě 2 měsíce práce a uvidíme, co bude dál. Na jih Portugalska jsem se vydala s jedním příbuzným z Francie, a to hlavně kvůli tomu, že si tam shání nějaké bydlení, jelikož je v důchodu. Bohužel jsme nic nenašli, je tam hrozně velká poptávka po bytech a domech, takže uvidíme, jak to vyřešíme. Velikonoce tam neprobíhaly nijak zvlášť slavnostně a navíc, my jsme je strávili na pláži, takže jsme je oslavili opalováním se 😜😜

Já jsem si užila sluníčka a oceánu, který byl sice krutě ledový, ale i tak jsem se v něm odhodlala vyčvachtat. Měli jsme po celou dobu krásné počasí, občas foukal vítr, ale super. Já jsem poznala skvělé lidi v Hostelu Wax, který vám doporučuji navštívit všema deseti, pokud se někdy budete chystat do Fara a navíc, je tam i letiště, které je vzdálené 5 minut jízdy autem od hostelu. Naproti je i restaurace, která je spojená s hostelem a pracují tam naprosto úžasní lidé. Pro mne to byl týden plný zážitků, které jsem třeba ani tady ve Španělsku nezažila za těch 7 měsíců, co tu žiji.



Ráda bych vám ale ukázala troje plavky a takovou látku na pláž, jenž jsem si koupila na e-shopu Romwe. Dnes jen ale ty červené, protože mám spoustu fotek a nechci je všechny naházet do jednoho článku, protože by byl příliš dlouhý, takže ty další dvoje uvidíte snad ještě tento týden, pokud budu mít dost času.

Vše mi dorazilo velmi rychle, asi za týden, takže jsem byla spokojená. Objednala jsem si tam červené jednodílné plavky s hlubokým výstřihem, které mi přijdou celkem krátké, ale jinak mi sedí. Dvoje kytičkované se spodním dílem ve stylu brazilek, které mi padly perfektně. Mají ale jeden poměrně velký háček, pouštějí barvu, a to ty černé a ty červené. Měla jsem fleky jak na oblečení, tak i na těle. Zkusila jsem je vyprat samostatně, takže uvidím, jestli budou znovu barvit. Nicméně materiál i střih mohu pochválit a ceny jsou taky relativně příznivé.








Dejte mi určitě vědět, jestli se Vám plavky líbí a příště bych chtěla napsat článek o zdravém stravování a sdílet s Vámi pár BIO produktů, které jsem si koupila v Portugalsku. Zhubla jsem za ten týden pár kilo a to jen díky té stravě, tak pokud by Vás to zajímalo, tak mi dejte určitě vědět do komentářů.





19 komentářů:

  1. Plavky vyzerajú zaujímavo. Takéto plavky v celku sú dosť moderné. Ja zatiaľ žiadne nevlastním, ale už dlhšie nad nimi premýšľam. Inak krásne fotky, muselo tam byť nádherne.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, jsou teď hodně moderní. Díky moc! bylo! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za tip na ubytování - do Portugalska, konkrétně Faro, nacházím pořád nějaké levné letenky, tak snad tam konečně s přítelem vyrazíme.

    Jinak plavky bomba!

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač! jj, vyražte, je to tam boží!

      Vymazat
  4. Plavky jsou krásné, ale s na mojí postavě by nevypadaly nejlépe :-) a těším se na další článek o zdravém stravování, sama jsem najela na zdravý životní styl a cítím se líp než kdy předtím :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jjj, přesně tak! zdravé stravování mi úplně změnilo náladu a celkově mám lepší zažívání.

      Vymazat
  5. Super plavky, rada by som aj ja niekedy navstivila Portugalsko :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  6. Ty plavky nemají chybu, vážně ti seknou! A Velikonoce sis musela určitě užít ve velkém :-).
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ja by som nemala odvahu si plavky obliecť, vyzerajú ale veľmi zaujímavo. :)
    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se styděla, ale na západě to není tak TABU, jako u nás v ČR nebo celkově na východě. :)

      Vymazat
  8. Už čekuju tu stránku. Mají tam vcelku dobrý kousky. To zas bude kreditka brečet.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, mají tam krásný věci :) ale pozor na kvalitu

      Vymazat
  9. Ty plavky ti sluší! S kraťáskama tvoří pěkný look. Já se chystám do Portugalska v červnu s holkama :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  10. Plavky se mi líbí, ale na mě by byly docela dost odvážné :D Jinak ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!