pátek 19. května 2017

#3 Romwe plavkový haul - Portugalsko, Faro

Krásný páteční večer,

konečně tu máme opět víkend a jelikož je venku krásně, tak už můžeme vytáhnout nějaké krásné bikini a začít se opalovat. Už ve dvou předešlých článcích jsem vám ukázala svoji objednávku z Romwe, kde jsem si koupila troje plavky - jednodílné s hlubokým výstřihem a květované brazilky.

Tyto jsou už ty třetí a poslední a dle mého názoru i ty nejkrásnější. Tvrdím to, protože mi střihově sedí nejvíce, nedělají mi dva zadky 🙊, nezařezávají se, jsou pohodlné na nošení, dobře drží prsa na svém místě. Design plavek je naprosto krásný, jsou rafinované, sexy a přitom roztomilé. Spodní díl plavek je typově podobný brazilkám, což je teď velmi trendy. Horní díl plavek si na zádech můžete přizpůsobit dle svých potřeb. Já jsem si objednala velikost S, která mi naštěstí sedí.

Jediné, co mi na bikinách vadilo bylo to, že pouštěly barvu, ale přeprala jsem je v ruce a teď už je vše v pořádku. Cena plavek na e-shopu je 11.55€.

Na první fotce můžete vidět i látkovou deku, kterou jsem si koupila taky na Romwe, ale seženete ji teď skoro na každém e-shopu. Nicméně přímo tuto najde na tomto odkazu: ZDE. Platila jsem za ní cca 10€.

Balíček mi přišel do dvou týdnů, velmi dobře zabalený a všechny věci byly v pořádku. Je to moje už třetí objednávka z tohoto e-shopu a zatím jsem velmi spokojená se skoro každým produktem, kromě transparentních brýlí, které jsou obrovské a vypadají na mně příšerně.

Jak se Vám líbí tyto třetí a poslední plavky?

Odkaz na plavky Zde
  




13 komentářů:

  1. Taky musím souhlasit že jsou asi nejhezčí. Moc hezky řešená podprsenka, sluší ti :) Ale nejvíc mě navnadila asi ta deka :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! ta deka je super, ale je to spíš takový obr šátek, co se materiálu týče.

      Vymazat
  2. Tak tyhle jsou top! :) Akorát asi kvůli opálení jsou ty šňůrky trochu nepraktické :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle jsou opravdu krásné a sedí ti pěkně. Líbí se mi jak vzor na plavkách tak i šněrování ve výstřih. Tenhle typ dek se mi také líbí a jsou dost praktické, protože se z nich písek snadněji vyklepe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta deka je super a jsou opravdu praktické, to máš pravdu :)

      Vymazat
  4. Plavky vypadají super, hezky ti sedí, i ta deka vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásne plavky, ja by som si taký vršok dovoliť nemola, aaale tebe super sedia :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!