pátek 26. května 2017

Faro, Portugalsko + floral and white dress

Krásný den,

v dnešním článku bych Vám ráda ukázala dvoje šaty, které jsem si v poslední době velmi moc oblíbila. Jsou pohodlné a dají se nosit jak na jaře, tak i v létě. Ty květované jsou z Clp shopu a bílé z Inside shop. Tuším, že ani jeden z nich bohužel v České republice nemáme, nicméně i tak bych vám je ráda představila, popřípadě se koukněte na jejich kolekce (odkazy máte pod jmény obchodů).

Do Clp chodím velmi často a už jsem si tam nakoupila poměrně dost krásných kousků oblečení a řekla bych, že jsem našla obchod, kde bych si koupila snad úplně všechno💓. Tyto šaty jsem si zamilovala na první pohled, protože jsou ženské, mají můj oblíbený vzor kytek, jsou velmi pohodlné, materiál je studený v létě a teplejší na jaře.

Šaty jsem zkombinovala s bílými teniskami, které se k nim kupodivu velice hodí a navíc takhle můžu chodit celý den a vůbec mě nebolí nohy. Dále pak teď všude nosím můj červený baťůžek a buď k němu outfit sladím s červenými náušnicemi nebo rtěnkou ve stejném odstínu, abych look vypadal sofistikovaněji.

Jediné, co mi na skoro všech věcech z tohoto obchodu vadí jsou zipy. Jsou příšerně malinké a hrozně těžko se s nimi manipuluje, takže vždycky potřebuji někoho, kdo mi s zipem pomůže. 👎

Naopak druhé šaty jsou ušité z teplejšího materiálu, ale dají se perfektně nosit i v létě. Jsou velmi pohodlné, možná i formálnější, ale přitom ženské a nenápadné. Barvička je šedo-bílá a proto bude slušet všem ženám či dívkám, které mají opálenější pokožku, protože tak celkový look působí kontrastněji.

Cestovatelská část: 

Pokud se někdy budete chtít podívat na jih Portugalska, tak určitě nezapomeňte zavítat do hlavního města Algarve, Faro, kde se nachází i mezinárodní letiště. Žije zde cca 60.000 obyvatel, střed města je historický a velmi staré, ale zachovalé budovy vás jisto jistě okouzlí. Nicméně taková ta modernější část, kde jsou obchodní centra a plno lidí, mě osobně moc nezaujala, protože mi to tam přijde hodně hektické, plné aut a akorát to na člověka působí stresově. Tak jako tak, má Faro své krásné a neskutečně okouzlující uličky, které jsou uzoučké a svojí barevností vás jistě zaujmou. Designově si tu jsou domy více méně všude podobné, ale každý jeden na vás dýchne svojí jedinečnou osobitostí. Tyto typy domů můžete vidět i na jihu Španělska. Nejvíce se mi líbí barvy fasád, ručně malované kachličky (azulejos), které jsou minimalistické a roztomilé. Všechno to tu vypadá retro, jako kdybyste se vrátili zpátky v čase.








Shoes - Gate




Shoes - Calzados 
Cardigan - Intimissimi


14 komentářů:

  1. Krása, oboje šaty ti moc sluší a dělají ti hezkou postavu. Ani jeden z obchodů neznám, já mám nejraději Bershku, ve Španělsku mají úplně jiný výběr než u nás. Jinak jsem si hodně oblíbila obchod Parfois, který je teda zaměřen více na doplňky. Fotky z Portugalska jsou pěkné, klidně bych se tam taky ráda podívala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Terko! Bershka je taky super :) a z Parfois mám nový hodinky :).

      Vymazat
  2. Ty květinové šatky jsou nádherné a je škoda, že se u nás nedají sehnat :-( já celkově poslední dobou ujíždím na květovaných věcech :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty jsou nádherné, oboje a moc Ti sluší Jani :) užívej

    OdpovědětVymazat
  4. Jedna aj druhé šaty sú úžasné a pristanú ti. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky, taky bych hned vyrazila <3 Více se mi líbí první šaty, ale krásné jsou oboje :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty první jsou boží, taky je mám raději :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!