středa 17. května 2017

TOP 2017 Spring and Summer off the shoulder dress trends - Trendy letošního jara-léta

Letošní jarní a letní trendy jsou velmi zajímavé a mně osobně se velice líbí. Zbožňuji výšivky, kytky a topy s holými rameny, takže mi letos moje skříň asi praskne. Každopádně by mě zajímalo, jestli vás tyto trendy taky tak chytly a zda už nějaké tyto kousky vlastníte.  Nakonec si i konečně můžu užívat teplého počasí, a to hlavně tady ve Španělsku, kde mi zbývá posledních 5 pracovních týdnů. 

Dnes bych vám chtěla ukázat pár módních trendů ve spolupráci s e-shopem Zaful.
Z internetového obchodu jsem si vybrala tento krásný slunečnicový crop top a kraťásky, protože mi přijdou jednoduché na každodenní letní nošení, pohodlné a pokud je sladíte dle svého vkusu, tak můžete vypadat jak elegantně, tak i ležérně. Sladit jej můžete s teď hodně známým chokerem, který celému looku dodá minimalistický vzhled. 

Jako druhý jsem si vybrala naprosto překrásný červený top, který je jakoby krajkovaný a přijde mi naprosto ženský, svůdný, elegantní, a i když je trošičku předražený, tak přemýšlím nad jeho koupí, protože mně osobně se červená barva moc líbí a také si myslím, že každé ženě velmi lichotí. 

A poslední jsou plavky. To bych nebyla já, kdybych vám nějaké neukázala. Tyhle jsou speciálně velmi trendy, protože proužky a modrá se teď nosí taky úplně na všem a ve spojení s holými rameny je tento typ plavek naprosto IN. Líbí se mi, že si ten top můžete vzít k šortkám a pořád můžete vyrazit třeba do města na nákupy, protože to vypadá jako kdybyste na sobě měli krátký crop top.

Co víc dodat?! Jak se Vám líbí letošní módní trendy?

Odkazy na všechny kousky máte vložené pod obrázky s hashtagem #offtheshoulderszaful
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hi guys,

how are you all doing? I would like to introduce you some splendid off the shoulder dress 2017 from the well-known e-shop Zaful.

Finally! We can start enjoying a nice and warm weather especially here in Spain. This upcoming season's fashion trends are incredibly attractive and I cannot wait to wear some of these items. We have to get prepared so therefore I want to talk about the fashion forecast for Spring and Summer 2017 which includes off the shoulder dresses and tops, bell sleeves or cold shoulder cutouts. This year, we will focus on sleeves, embroidery, florals and green colours. 

I have picked this off shoulder Crop Top and sunflower shorts on the Zaful e-shop because they have got a wide range of clothes which go along with the new trends. I have found this item easy to wear in summer, it has its own design so whether you wanna look chic, elegant or show your fashion-forward style. You can style it with some choker necklace which is very popular as well.

The following red top is my must have for this summer. I genuinely love red and lace clothes such as these. I think that it looks very feminine, sexy, elegant and you can fit it with tight jeans, white trousers or as you can see in the picture with some flower shorts that are also in this year.

It would not be me if I haven't mentioned some swimsuit and this is particularly splendid. Stripes and blue colour are also seen almost everywhere this year and for this reason, we should not exclude such trend. I think that it looks super cute, chic, sophisticated and you can even wear the top with some jeans shorts.

What else to say?! How do you get on with these new trends?

PS: all the links on the items are below the picture behalf the hashtag #offtheshoulderszaful

#offtheshoulderzaful
#offtheshoulderszaful
#offtheshoulderszaful

10 komentářů:

  1. Doma mám top s odhalenými ramenami a mám ho veľmi rada. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kousky, také mám odhalená ramena ráda, mám teď zrovna jeden černý top z Asosu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kousky, ty Ti budou slušet, těším se na živé fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, vybrala jsem si nakonec jiné věci, ale přemýšlím, že si ten červený top ještě doobjednám. :)

      Vymazat
  4. Na Zaful už jsem jednou zavítala, mají parádí kousky. Líbí se mi ten květovaný set, hlavně kraťásky :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! úplně jsem koukala, co tam mají za super věci :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!