úterý 15. srpna 2017

Vodopád Pego do Inferno - Portugalsko

Krásný úterní podvečer,

nedávno jsem navštívila vodopád v portugalské Taviře, který se nazývá Pego do Inferno. Nejdříve jsem si na internetu vyhledala nějaké info o tomto místě a viděla jsem krásné fotky na instagramu. Strašně moc jsem se tam chtěla podívat a nebyla jsem zklamaná, ačkoliv je vodopád zakopaný na místě, které se dá velmi těžko najít. Pokud se tam tedy budete chtít vydat, tak si hodně dobře prohlédněte trasu k vodopádu. Zaparkovat můžete na cestě, která leží poblíž a zbytek musíte dojít pěšky. Jestli máte nějaký problém s nohami, tak se tam nevypravujte, protože ještě až k místu musíte dojít přes různé malé cestičky, svahy a překážky. Nakonec pak uvidíte krásný, ač turisty přeplněný vodopád s jezerem. Když do něj vkročíte, tak vás ihned začnou pojídat malé rybičky, což je celkem nepříjemné a voda je poměrně studená, ale vzhledem k horkému letnímu počasí se to dá přežít. Pak tedy můžete zkusit dvě aktivity. Houpačku anebo si skok ze skály. Já jsem tedy skočila, ale trvalo mi to trošičku, než jsem se k tomu odhodlala. Nicméně, byla tam i jedna holčina ze Španělska, které to trvalo tak dlouho, že ji to už bylo trapné a nakonec taky skočila 😈.

Co se týká kvality vody, tak hrůza. Bylo tam hodně lidí a nejsou tam záchody, tak si to dokáže asi každý představit. Určitě bych se tam jela znovu podívat, ale spíše mimo sezónu. Dám vám sem odkaz na TRIP ADVISER, kdybyste se tam náhodou chtěli jet podívat ZDE.








15 komentářů:

  1. Krása, ráda bych viděla nějaké vodopády. Jsi dobrá že si skočila, já bych s tím měla problém, jak vidím všude ty kameny. Velké množství lidí hodně kazí atmosféru míst ale bez toho to ne vždycky bohužel jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejde no, ale bylo to krásný! ten skok mi taky trval haha, než jsem se odhodlala.

      Vymazat
  2. prostredie krásne, škoda týc ludí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, super. To muselo vypadat krásně :)

    OdpovědětVymazat
  4. uper tip, věřím, že za tu ,,trnitou,, cestu to stojí :)
    Na kvalitu vody jsem háklivá, tak nevím, jestli bych tam vlezla :D :/

    OdpovědětVymazat
  5. To vypadá úžasně! Kdyby tam nikdo jiný nebyl, tak by to bylo trošku jako v ráji.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to krásně! Jani a ty Tvoje plavky to je nádhera!

    OdpovědětVymazat
  7. Hezké :) ale nevím jestli bych vlezla do takové vody :D a palec nahoru za odvahu skočit, já bych se bála kvůli těm kamenům, člověk nikdy neví, co se může stát.

    http://ladylenna.blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc :) to je pravda, ale viděla jsem, že tam skáčou i ostatní a nic se jim nestalo, takže jsem taky skočila :D

      Vymazat
  8. Parádní plavky! Prozradíš mi kde si je sehnala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jsou z Romwe. Odkaz na článek, kde je koupit a fotky máš zde: http://beautypusinka.blogspot.cz/2017/04/velikonoce-v-portugalsku-1-romwe.html

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!