pondělí 11. září 2017

Running complet 2 - fitness oblečení

Krásný večer,

počasí se nám celkem rychle kazí a každým dnem je chladnější a pochmurnější 💧. Já si ale nechci stěžovat. Od dubna jsem v zahraničí zažívala neskutečná vedra bez jediného mráčku a můžu vám říct, že jsem se celkem těšila na déšť a bouřky. Přirovnala bych se k ježkovi a veverce. Někdy mám období, kdy nemůžu vystát vysedávání doma a potřebuji jít sportovat nebo dělat něco aktivního (veverka) a občas jsem zase ráda doma, čtu si knížky, pracuji na počítači a sleduji seriály (ježek). Teď jsem někde mezi vzhledem k tomu, že jsem aktivní i uvnitř bytu, jelikož jsem se pustila do lakování oken ,dalších dřevěných povrchů a úpravy bydlení.

Vraťme se ale ještě na chvilku do Portugalska za teplem, jelikož tyto fotky byly focené ještě tam a tak bych vám ráda představila druhý komplet, který mám z internetového obchodu ZAFUL. V předešlém článku jsem vám ukázala bílý = andělský komplet a tentokrát můžete vidět toto sexy černý. Oba dva jsem si velmi oblíbila, ačkoliv ten černý je příliš alá striptýz girl, takže většinou nosím jen legíny s nějakým delším topem, a nebo vrchní díl se dá vzít třeba na party, protože jej můžete kombinovat s dlouhým sáčkem a džínami, což vypadá opravdu dobře.

Tento komplet mi ale velikostně sedí lépe, než ten bílý. Materiál je opět příjemný. Průhledné pruhy na nohách a mezi prsy jsou opravdu moc pěkně ušité. S oblečením jsem spokojená, jen je tedy celkem odvážné na to, abych si jej vzala do tělocvičny, takže si s ním cvičím spíše doma.


















Zajímalo by mě, jestli je dle vašeho názoru tento set také příliš sexy na nošení do fitka a který z nich se vám líbí více - bílý či černý. 🙋🙋

8 komentářů:

  1. Myslím, že ve fitku bys na něj nalákala pár kulturistických úchylů

    OdpovědětVymazat
  2. super post! a to cierne je krasne! :)
    xoxo Mon
    http://lifebymon.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné! A velmi Ti to sluší Jani. Klidně můžeš do fitka nosit. Více se mi líbí bílý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Luci! Zkusím si to tady v ČR někdy do fitka vzít. :D

      Vymazat
  4. Já bych si ho do fitka nevzala, ale spíš protože nemám postavu na to. Ale pokud se na to cítí člověk tak proč ne :) líbí se mi. Ale víc mě zaujal ten bílý set.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se líbí. Ten bílej je zajímavej, to souhlasím.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!