úterý 7. listopadu 2017

Horčicové maxi šaty

Krásný večer,

na konci léta jsem si objednala tyto krásné Hořčicové maxi šaty na e-shopu zvaném banggood, ale když jsem se vrátila do Česka, tak už bylo skoro po létu a šaty jsem ještě nestihla provětrat. Nakonec mi přijde škoda, abych vám je neukázala, protože jsem na ně zrovna včera při přerovnávání mého šatníku narazila. Bohužel se ale necítím moc dobře, od té doby, co jsem se vrátila z Portugalska, tak se mi asi hlavně kvůli velkým a častým změnám prostředí, klimatu a jídelníčku zbořil totálně imunitní systém a jsem pořád nemocná 😷. Tím jsem jen chtěla říct, že se nechci fotit někde venku v téhle zimě v letních šatech, protože se na to necítím. Snad je tedy na fotkách dobře uvidíte. Na zadní straně mají ještě takový malý zip, takže dají trošičku rozepnout, pokud máte třeba širší ramena, tak je to super vychytávka.

Cena 430,- Kč 



Materiál je příjemný, lehoučký, ale není průsvitný. Hodně se mačká, takže je potřeba šaty dobře vyžehlit a jelikož jsem je ještě nenosila, tak netuším, jestli se i lehce třeba po dlouhém sezení zmačkají. Čekejte pak určitě i další a podrobnější recenzi někdy v průběhu příštího roku. Každopádně, já jsem s tímto módním kouskem velice spokojená, dlouho jsem sháněla nějakou takovou krásnou žlutou barvičku, která na opálené pokožce vypadá naprosto božsky. Jak vidíte na první fotce, tak bych je sladila s nějakými zlatými sandálkami a výrazným náhrdelníkem. 



A co Vy a žlutá či horčicová barvička? Máte nějaké maxi šaty?

22 komentářů:

  1. Eshop neznám Jani :). Já si vybavuju jedno žluté tílko, které jsem nosila a zde asi se žlutou končím :D. Nic dalšího v podobném odstínu jsem neměla. Maxi šaty jsem měla jedny, ale necítila jsem se v nich, zrovna mi ten střih nesedl, naštěstí byly za 29 Kč ze second handu, takže mi pak darování nepůsobilo smutek :D. Těším se, až uvidím šaty na Tobě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Veru, já jsem si šaty zkoušela a celkem mi sedí, umím si je na sobě představit. Chápu, že se žlutá nelíbí všem, mně se líbí buď jen tahle hořčicová nebo světlounce žlutá. :)

      Vymazat
  2. Já maxi šaty nemám. Zatím mi žádné neslušely. Jinak tuto barvu nenosím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Ok, snad na ty pravé brzy narazíš. :)

      Vymazat
  3. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpovědětVymazat
  4. farba je krásna, a na leto budú úplne ideálne :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  5. No není to úplně můj styl, ale ta barvička se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě spíš než šaty uchvátil ten náhrdelník! Je parádní! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! Já ho v létě nosím skoro pořád.

      Vymazat
  7. Hej vůbec se ti nedivím, že jsi to nechtěla fotit venku. Já bych v tom urmzla a to i kdyby to bylo jen kvůli fotce :D. Jinak jsou krásné, hlavně ta barva.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D hhehe, to jo! já jsem mrzla už jen v tom svetříku z minulého postu :D.

      Vymazat
  8. Maxi šaty žádné nemám, ale tahle barvička vypadá skvěle. Jinak přeji brzké uzdravení. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jani, já zatím žádné maxi šaty nemám. Tyhle se mi líbí, barva je moc pěkná, akorát ta mačkavá látka není moc praktická!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím! jsem zvědavá jak moc se bude mačkat, až je v létě budu nosit

      Vymazat
  10. Mám maxi šaty, ale černé a černo šedé, tyhle také vypadají hezky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  11. Hi! Great post and i love the dress!
    I just discovered your blog and I keep following it, would you follow me back?
    http://serendipia-aazul.blogspot.com.es/

    Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  12. I really like the colour.
    Xoxo from Portugal

    marisascloset.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!